Internet Overal Maxi + Easy 15: 1GB 3G volume activeren

  • 12 November 2012
  • 0 reacties
  • 229 Bekeken


Beste


Wij hebben bij Belgacom een pack: Internet Overal Maxi + Easy 15 (op 3 gsm nummers). Dit is sinds een paar dagen ge-activeerd. Bij de opties hiervan zit 1GB 3G internet volume inbegrepen.


Er werd mij telefonisch al 2x beloofd dat dit gekoppeld is aan mijn GSM nummer, maar ik heb hier mijn twijfels over. Als ik kijk op de e-Services bij 'Mijn factuur & Verbruik' bij 'Mijn Internet verbruik' op mijn gsm nummer krijg ik het volgende te zien:

'Geachte klant, u heeft momenteel nog geen Mobiel internet verbruik.'


Als ik via de App Hello Belgacom op mijn iPhone kijk zie ik het volgende staan bij Mijn mobiel internet: Verbruik tot hiertoe: € 2,97 (en het loopt nog steeds dagelijks op). Ik ben constant via WhatsApp met mijn gsm op 3G netwerk verbonden, dus ik zou niet graag een onaangename factuur van Belgacom krijgen waarop mijn 3G aangerekend wordt terwijl ik 1GB inbegrepen zou moeten hebben.


Kan iemand mij bevestigen dat ik correct bezig ben en mij geen zorgen moet maken dat ik over 15 euro per maand zal zitten op mijn Gsm factuur? Moet ik een nieuwe simkaart aanvragen bij Belgacom of kan ik gebruik maken van dit volume van 1GB op mijn oude proximus kaart zoals mij telefonisch werd bevestigd?


Alvast bedankt.


Met vriendelijke groeten,

Mathieu

0 reacties

Geen reactie

Reageer