internet overal maxi + 3g limiet 200 mb

  • 13 December 2013
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties

Ik post dit item hier omdat ik mijn weg niet heb gevonden in het menu van de klantendienst. (dat gebeurt wel meer)


Ik zie vreemde zaken. Ik heb sinds kort een internet overal maxi in een pack en heb ook een datakaartje gevraagd voor in mijn tablet. Hier verwacht ik volgens beschrijving op de site 2 GB surfvolume op 3g.


In Hello! zie ik een tarief met naam 'Mobile Internet Free AnyTime 250MB', maar de balk geeft aan dat mijn totaal volume 200 MB is.


200MB, 250 MB, 2 GB: wat is het nu?





Bij 'in pack plaatsen' is er nog een foutje gebeurd, maar die is minder dringend. Zo zou Happy time international (gratis) moeten geactiveerd zijn, maar vind ik dat niet terug op de e-services confguratie.





Achtergrond info:


Mijn vorige factuur was met redelijk wat fouten, waarvoor ik online de verkeerde bedragen heb aangegeven (klacht 18181413). Ik had in totaal voor een 16€ verkeerd aangerekende bedragen aangegeven. Al deze fouten kwamen omdat de betrokken producten aangerekend werden alsof ze aparte producten waren en niet in een pack. Even later krijg ik een mail terug waarbij mijn klacht is afgesloten met een creditnota die niet overeenkomt met wat ik als fout had aangegeven had. Maar goed die ene euro te kort wil ik nog wel vergeven. Ik hoop alleen dat in mijn volgende factuur alles wel aangerekend wordt als één pack.

1 reactie

Beste FWA,

Ik heb dossier 18235480 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst.
Deze zal je verder informeren.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer