Internet overal - 3G

  • 22 April 2012
  • 8 reacties
  • 1240 Bekeken

Hallo,

Blijkbaar is er veel bij Belgacom veranderd nl. Belgacom overal... vreemd dat ik dit niet via een brief van Belgacom te horen krijg gezien ze mij op het duurste abo hebben gezet nl 'maxi'.

Kortom een vraagje over het gratis 'thuis via wifi'; "hotspots" en 'via 3G', want met een internet overal abo kun je blijkbaar ook GRATIS via 3G.

Hoe doe je dit? Want als ik zoek op de e-services site krijg ik steeds 'mobile internet' voorgeschoteld aan een vast tarief per maand.

Hoe kan ik dus surfen via mijn GSM (met "i-net overal maxi" kun je dit blijkbaar voor 250 mb). Hoe kan dit geactiveerd worden (behoort immers gratis tot de bundel blijkbaar). Iemand een how to linkje ?


Thanks!

8 reacties

meer info op : http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_myinternet.page (check zeker ook de FAQ onderaan)


https://admit.belgacom.be/WCE/ESW/selectBundle/productId/miniAdvisorMobileInternet" target="_blank



mvg
die link werkt nog altijd niet heb daarjuist getest je moet werkelijk via e-servives gaan en daar eerst één van de opties mobiel overal kiezen.

gtroetjes,

Elsa
Link werkt niet :s


Maar indien je mobiel overal kiest, wordt er toch een vast tarief aan je maandtarief bijgevoegd nl mobile internet?


Op de link: bestel sim ben ik ook al geraakt, maar ook daar wordt de keuze gemaakt: mobile internet, aldus betalend...

Dat vroeg ik me dus ook af, hoe krijg je die 250 MB 3G-volume bij je bestaande Belgacom Mobile abo? Kan Eva dat even verduidelijken aub?

En vóór je me die link geeft voor de gratis sim-kaart wil ik al direct zeggen dat ik dat niet nodig heb, want vind het vervelend om de sim-kaarten constant liggen verwisselen.

Alvast bedankt voor een klaar en duidelijk antwoord.
via e-services heb je onderstaande optie:









Mobile Internet Overal voordeel gratis abonnement

of dat volume dan automisch bij je belgacom mobile abo komt (indien je diet hebt) weet ik niet zeker, maar ik veronderstel van wel gezien de faq:

De nieuwe Mobile Internet-formule wordt automatisch bijgevoegd bij het volume van uw abonnement. Dit is niet zichtbaar op uw factuur, maar u kunt uw verbruik opvolgen in e-Services of met uw Hello!-app.

voor zekerheid best eens bellen naar klantendienst

mvg
Dan zal je wel iemand moeten vast krijgen die het juist weet want dat is tegenwoordig het grootste probleem de juiste persoon vast krijgen !

Elsa
@xenne,

Waar vind ik dit in mijn e-services, want heb al overal gekeken en zo een optie vind ik dus echt niet :-)
Hallo allemaal,

Het mobile data volume kan opgebruikt worden als de gsm in het pack zit. Heb je reeds een mobile data abonnement volume based en wens je dit te behouden, dan wordt het gratis volume gecumuleerd. Heb je nog geen mobile data abonnement of heb je een time based abonnement dan moet de optie mobile data volume based geactiveerd worden. Dit kan je laten nagaan via onze klantendienst op het gratis nr. 0800 22 800.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer