Miserie,miserie,
Inderdaad zo kun je het omschrijven.
Sedert Belgacom Mobile mijn Proximus abonnement heeft overgenomen niks dan MISERIE.
Eerst de proxi club nu Premium Club die niet via internet kan geraadpleegd worden.
Het strafste is dat sinds ik Belgacom Mobile ben er iedere maand internet verbindingen aangerekend worden gedaan via mijn gsm ondanks ik geen verbindingen maak.
Ik heb al meerdere keren gevraagd via kantoor en via klantendienst deze service uit te schakelen en toch blijven ze volharden.
Is dit een manier om de gratis TV een beetje te doen betalen?
Bladzijde 1 / 1
Beste cicero,
Het internet op uw gsm is sinds 13/04/2011 geblokkeerd.
Voor de foutieve aanrekeningen op uw facturen en wat nog aangerekend zal worden tem 13/04/2011, heb ik u een creditnota opgemaakt.
Deze zal u eerstdaags ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
£va
Het internet op uw gsm is sinds 13/04/2011 geblokkeerd.
Voor de foutieve aanrekeningen op uw facturen en wat nog aangerekend zal worden tem 13/04/2011, heb ik u een creditnota opgemaakt.
Deze zal u eerstdaags ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
£va
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.