Vraag

Internet MAXI, TV met boeket Multi.NL inbegrepen en Gratis mobiel internet 2 GB

  • 30 December 2016
  • 2 reacties
  • 381 Bekeken

20% meer betalen met de nieuwe pakkets dan vroeger

Vanaf oktober hadden we nieuwe zender Sundance en Fox GRATIS bijgekregen.
Jammer genoeg merk ik een maand later dat deze al geschrapt is in het boeket.

Heb eens gevraagd wat het mij zou kosten om deze terug te krijgen en het antwoord is om hetzelfde te verkrijgen als vroeger ben ik met een abonnement van 15€ duurder per maand geholpen.

Dus mijn vraag is : in plaats van reclame te maken met nieuwe producten zou je beter eerst eens kijken naar jullie vaste klanten om deze tevreden te houden. Nu voelt dat als grote oplichterij. Eerst alles aanbieden en gratis dingen bij geven om dan later alles terug af te nemen en duurdere contracten aan te smeren.
Zo heb ik gemerkt dat als ik overstap naar FAMILUS. ik het mobiel data pakket verlies. Dat kan ik terughebben door een nieuw extra abonnement te nemen op MOBILE INTERNET S (2GB) en dat als ik 15 euro meer per maand zou bijbetalen. is een stijging van 20 % om enkel en alleen hetzelfde als vroeger te krijgen.

Dus vaste klanten worden weeral eens bedrogen door PROXIMUS zoals ze vroeger al me de GSM-abonnementen hebben gedaan.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
T.H. volledig mee eens. De vaste klanten met de oude paketten zijn de dupe. Nu krijgen die op 1 januari ook de prijsverhoging nog erbij. Nieuwe formules hebben dit niet. Heb Internet Comfort en stap ook niet over ivm verlies van mijn gratis mobiele data. Nee voor trouwe klanten wordt er niets gedaan. Eigenlijk heel jammer. De goedwil gekweekt ebt langzaam weg.
Inderdaad: zie ook mijn eerdere post/vraag hieromtrent. Heb nog steeds geen echt antwoord gekregen van Proximus :-(

https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/overstap-bestaand-pack-naar-tuttimus-30-prijsverhoging-36814

Reageer