Beantwoord

Internet max is overgezet naar Tuttimus

  • 25 October 2016
  • 11 reacties
  • 771 Bekeken

Badge
Hallo,

Na tussenkomst van de technische dienst lijkt het pack internet maxi overgezet te zijn naar Tuttimus.

- Ik had een korting bij mijn vorig pack als trouwe klant, deze korting blijkt niet overgezet te zijn.
- Tuttimus iedereen belt gratis, slaagt dit p de vaste telefonie want gsm is slechts 120min?
- Op de GSM krijg ik mijn verbruik te zien, maar er staat geen verbruik van te bellen? Wel van internet en TV
- Bij my proximus staat nog steeds internet maxi ipv tuttimus

Reden?

mvg,
Geert B
icon

Beste antwoord door tina.b 3 November 2016, 14:11

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ze kunnen in principe je maxipack niet zonder jouw toestemming naar een Tuttimus Mobile S overzetten. En zelfs dan heb je nog 14 dagen de tijd om van gedacht te veranderen en terug naar je oude packformule terug te laten zetten.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Buelensg,

Kan je uw klantgegeven naar het Proximus Team sturen? (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Dan kunnen ze altijd de factuur nakijken vom de korting die je niet meer hebt.

Met een Tuttimus pack mag je gratis onderling bellen binnen het pack, dus gsm's in het pack en ook de vaste lijn.

Bel je naar andere nummer buiten het pack met de vaste telefoon dan is dit s'avonds en in het weekend gratis.

Via onderstaande link kan je meer info vinden.

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html

Met vriendelijke groeten

Koen
Badge
Beste Proximus klantendienst,

Mijn abbo is FA002934 (Geert Buelens)
Met de overschakeling naar Tuttimus heb ik geen korting meer, kan je dat eens nazien?

Bij het raadplegen van mijn gegevens om GSM "Verbruik" in MYPROXIMUS komt enkel internet on GSM te staan!
Bij het raadplegen van mijn verbruik op internet zie ik dat mijn belkrediet is overschreden en dat ik al extra kosten heb!
Echter heb ik geen melding gehad bij overschrijden van limiet en kan ik dit ook niet zien op mijn GSM "Verbruik" van MYPROXIMUS.

Ook heb ik mijn vragen op de manier dat men reclame maakt voor het product TUTTIMUS.
Gratis bellen voor iedereen?????
Dat is een pack TV en bundel en netflix????

Ik durf zelfs te zeggen dat het misleidende reclame is, want dit is niet zo!!
Netflix 3 maand gratis
Gratis bellen???

Ook de reden waarom mijn "benefits" (korting) is verdwenen snap ik niet omdat er geschreven wordt dat deze BEHOUDEN blijven!!!

Graag een reactie en actie aub!

Thx

mvg,
Geert B
Reputatie 7
Badge +1
Ben benieuwd of je een reactie krijgt. Iedereen die overschakelt is zijn korting kwijt. Zou teruggaan naar je oude abo als je dat recht hebt. Desnoods via Ombudsman Telecom.
Reputatie 7
Badge +3
Geert,

wat je korting betreft : de factuur van oktober is opgemaakt voor je verandering naar Tuttimus geactiveerd was. Ik zie een nieuw kortingsplan aangevraagd vanaf 24/10 en dat zal zichtbaar zijn op je volgende factuur. Op de fact van 17/10 is je korting in orde.

Ik heb nagekeken wat er nog te factureren zou zijn van verbruik en ik merk geen overschrijding. Ik zal vragen aan een MyProximus-collega om de schermen voor MyProximus GSM mee te overlopen.

pack tuttimus is de combinatie van Familus (telefoon, tv en internet) met Mobilus Gsm-abo : wie dat heeft kan veel meer gratis bellen dan vroeger...

zie http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_familus/particulieren/producten/familus.html

rechterkant van het scherm/inhoud van het pack ?

dus niet enkel internet met tv en bundel en netflix...

Vriendelijke groeten

Tina
Reputatie 7
Badge +1
Hallo tina.b:
Vertel er ook even bij 2 GB mobiele data kwijt aan € 19.99. GSM korting kwijt dit kan tot € 5. Dus in totaal € 24.99
Dit is toch een flink bedrag. En meer gratis bellen is alleen maar tussen Tuttimus en Familus klanten.
Nee jullie zijn de klanten voor de gek aan het houden.
Groetjes,
Antoon
Badge
Dag Tina,

Idd via mijn verbruik is er geen overschrijding (niet meer)
Maar wel in facturatie, zie bijlage zelfs internet en er is geen overschrijding!!

mvg,
Geert B
Badge
Niemand meer thuis op PX???
Reputatie 7
Badge +3
Hoi Geert,

blijkbaar is het bericht nog niet beantwoord geweest door een collega. Sorry.

oei, De bijlage die je meestuurt kan ik zo niet openen.

bedoel je overschrijding op een reeds opgemaakte factuur ?

of zijn dit nog te factureren details via MyProximus ?

Groeten

Tina
Badge
Hoi Tina,

Is van de maand oktober
Geen melding limiet overschreden!
Niet kunnen opvragen van het belkrediet via my proximus app

Zou straf zijn moest men deze kosten aanrekenen!
Nu kan ik wel het krediet opvragen voor november, dus vermoedelijk een probleem met/na het overschakelen naar tuttimus?

mvg,
Geert B
Reputatie 7
Badge +3
Hoi Geert,

Momenteel geen extra kosten ... moest er toch een aanrekening volgen dan geef je ons gewoon een seintje!

Groetjes,

HeidiE

Reageer