http://www.speedtest.net/result/1621503051.png 100x100
Bladzijde 1 / 1
verbindt de laptop eens met kabel en kijk eens welke snelheid je dan haalt
mvg
mvg
helaas werkt dat helemaal niet (al vanaf het begin), ik krijg via kabel gewoonweg geen verbinding.
hmm bizar? reset eens de modem.
en kijk eens via de http://192.168.1.1/ naar jouw lijnwaardes en post eens de
Downstream line rate/Upstream line rate/Downstream Training Margin
mvg
en kijk eens via de http://192.168.1.1/ naar jouw lijnwaardes en post eens de
Downstream line rate/Upstream line rate/Downstream Training Margin
mvg
ik werk nu via een Belkin Powerline en haal 8.60 Mbps, nog niet wat het moet zijn maar toch al beter.
toen ik mijn VDSL2 pas had laten activeren haalde ik draadloos 18 Mbps...
Downstream line rate 20056 kbps
Upstream line rate 2040 kbps
Downstream Training Margin 30.5 dB
de Bbox2 heb ik al vaak reset, maar dat helpt niet
http://www.speedtest.net/result/1621738277.png
toen ik mijn VDSL2 pas had laten activeren haalde ik draadloos 18 Mbps...
Downstream line rate 20056 kbps
Upstream line rate 2040 kbps
Downstream Training Margin 30.5 dB
de Bbox2 heb ik al vaak reset, maar dat helpt niet
http://www.speedtest.net/result/1621738277.png
Als je wilt zeker zijn best eens je laptop of pc direct verbinden via netwerkkabel met de bbox PC1 of PC2 uitgang en dan de speedtest doen.
aan uw lijnwaarden zal het in ieder geval niet liggen
met een kabel werkt het niet? ben je wel zeker dat die kabel nog goed is? als het echt zo is moet je naar technische dienst bellen en zal je andere modem moeten krijgen...
mvg
met een kabel werkt het niet? ben je wel zeker dat die kabel nog goed is? als het echt zo is moet je naar technische dienst bellen en zal je andere modem moeten krijgen...
mvg
Beste psycho_007,
de lijnwaarden zien er inderdaad in orde uit.
Het best kan u eens testen met een pc of laptop rechtstreeks via netwerkkabel op de Bbox-modem. Indien dit niet lukt via netwerkkabel en u heeft de modem reeds gereset en het is natuurlijk geen probleem met de netwerkkaart (of -configuratie), is er mogelijk een probleem met de modem zelf. In dat geval kan u best onze technische dienst contacteren op 0800/22700; Zo kan men u, indien nodig, de modem onder garantie laten omruilen.
Mvg
Eva van Belgacom
de lijnwaarden zien er inderdaad in orde uit.
Het best kan u eens testen met een pc of laptop rechtstreeks via netwerkkabel op de Bbox-modem. Indien dit niet lukt via netwerkkabel en u heeft de modem reeds gereset en het is natuurlijk geen probleem met de netwerkkaart (of -configuratie), is er mogelijk een probleem met de modem zelf. In dat geval kan u best onze technische dienst contacteren op 0800/22700; Zo kan men u, indien nodig, de modem onder garantie laten omruilen.
Mvg
Eva van Belgacom
" met een kabel werkt het niet? "
wel je kabel op uitgang PC1 of PC2 van je modem gestoken !
wel je kabel op uitgang PC1 of PC2 van je modem gestoken !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.