Skip to main content
Hallo,

mijn gebruikersnaam is fa481490 en ik gebruik Internet Intense (zonder limiet op de bandbreedte).

Ik heb sinds een paar dagen een gelimiteerde internet connectie, hoe dit komt weet ik niet. Ik heb al geprobeert om naar mijn volume te kijken, maar ondervind ook immens veel problemen om hierop te geraken.

Ik heb net een nieuwe computer gekocht, en deze moest alle nodige software hebben, ik heb in een weekje tijd rond de 200GB gedownload, normaal mag dit geen problemen geven, maar ik meld het toch maar.

Ik vroeg me af of er iemand kon kijken waardoor mijn verbinding gelimiteerd is, en hoe ik dit eventueel kan oplossen?

ongelimiteerd, maar je moet volumeblokken bijkopen aan €0 ....

ondertussen nieuwe maand, dus als je nog op smallband moest staan zal een reset van de modem dit ook wel oplossen, maar in 't vervolg dus blokjes bijkopen aan €0, er bestaan zelfs scripjes om meerdere blokjes tegelijk te bestellen

mvg

Het probleem is dat ik niet op mijn volumepagina geraak, als ik ingelogt ben en er op probeer te klikken (op consult monthly volume usage), stuurt hij me altijd door de pagina voor mijn paswoord te veranderen...

Resetten van de modem heeft het opgelost.

Veel dank xenne, een goed 2012 toegewenst 🙂!

dank je en hetzelfde gewenst

en tsja, volumemeter wordt maar gereset bij eerste disconnect van de maand. vroeger was dit max 36uur, maar tegenwoordig kan het 96h duren. dus ze zouden de reset van de volumemeter eigenlijk anders moeten aanpakken...

en ik zou toch ook eens kijken om dat probleem in e-services op te lossen, zodat je in het vervolg wél volumeblokken aan €0 kan bijkopen als het nodig zou zijn

mvg

Oh, weer wat wijzer geworden.

Ik dacht dat na het openstellen van de downloadlimiet er geen probleem was met downloaden en dat er werd gebruikt gemaakt van een FAIR USE POLICY.

Ik download ook nogal wat en heb nog geen probleem gehad met restricties.

Iemand een link naar die blokjes van 0 euro?

Mvg

Heb de volumemeter gevonden en heb gezien dat je zo 500 gb krijgt en als je daar niet genoeg aan hebt heb je vele niet koosjere filmpjes in je kast staan!

moest het toch nodig zijn kan je na die 500GB dus via e-services volumeblokken van 20GB bijkopen aan €0/stuk

mvg

Die politiek is ergens te begrijpen...Om excessieve downloaders wat af te remmen, bouwt men zo'n remmetjes in hé. In de voorwaarden staat trouwens:

Voorwaarden

Onbeperkt volume: onbeperkt gebruik enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Belgacom. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger verbruik hebben dan de gemiddelde van de klanten met hetzelfde abonnement of dezelfde optie (d.w.z. als hun verbruik gedurende 3 opeenvolgende maanden meer dan vijf maal het gemiddelde verbruik overstijgt van klanten met hetzelfde abonnement of dezelfde optie). Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen.

Het is maar dat je het weet...Knipogen

@ sinjoor71

Ja ik weet het ,ik had destijds ook niet genoeg aan 50 gb, en heb ook veel blokjes gekocht!! Das toch ook gekocht hé.

Alle gekheid op een stokje dat was in de tijd dat je een film downloade en daar dan dan de ondertitels moest bij zoeken ,en dan een prog zoeken om het om te zetten en dan de ondertitels er in en uren wachten om dan vaak vast te stellen dat het mislukt was.

En de keren dat het lukte waren we euforisch,het was een hobby nu ist kant en klaar en de lol is er af.

Mvg

ik ken persoonlijk nog geen mensen die gevraagd zijn hun verbruik te verlagen door belgacom, en dit terwijl ik dus wel mensen ken die enkele TB per maand verzetten, dus op dit vlak is belgacom wel heel erg soepel, dit in tegenstelling tot de concurrentie uit Mechelen...

maar soit, zelf heb ik die 'gratis' blokken ook nog niet nodig gehad zenne

mvg

xenne

@xenne

Toendertijd waren die hetzelfde OP =OP en bijkopen. Concurrentie bestaat niet in de bijna monopolie wereld.

Shoot to Kill

Reageer