Ik heb internet intense en krijg nu een melding dat mijn volume bijna op is. Ik heb speciaal het intense abo genomen om geen problemen te hebben met het volume.
Is deze mail gewoon foutief en kan ik binnen 3GB toch gewoon verder surfen op volle snelheid?
Indien dit toch correct is, wil ik liefst downgraden van formule want dan biedt intense geen meerwaarde voor mij, moet ik dan gewoon naar de 0800 bellen?
Bladzijde 1 / 1
lijkt me toch een beetje vreemd.Ik heb favorite en heb de laatste tijd nog ruim wat over ik gebruik die laptop nu ook maar aleen ik weet niet hoe dit bij u zit?Vroeger downloade ik wel meer en zat ik er ook meer over en moest ik volume bijkopen maar dat jij met dit soort abonnement al aan het einde van je volume zit vind ik vreemd of je zou natuurlijk met meerdere aan de pc moeten zitten.
Log mss eerst eens in op BGC e-services en kijk daar eens wat gemeld staat voor opgebruikt volume.
Dan kan je nog altijd eens bellen naar 0800 22 800
Dan kan je nog altijd eens bellen naar 0800 22 800
Ik heb bijna 500GB verbruikt, normaal zit ik rond 300GB maar in de vakantie wordt het internet wat intenser gebruikt (daarom ook het unlimited intense abo)
Kennelijk kan ik gratis extra volume activeren, raar unlimited als je boven de 500GB per 20GB bij moet activeren.
Wat doe je allemaal voor 500GB in één maand ? da's een halve terrabyte !
In de condities vcoor unlimited staat
(2) Onbeperkt volume: onbeperkt gebruik enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Belgacom. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks verbruik hebben dan het gemiddelde van de Internet Intense-klanten of van de klanten met de optie Volume Pack Unlimited (d.w.z. als hun verbruik gedurende 3 opeenvolgende maanden meer dan vijf maal het gemiddelde verbruik van klanten met Internet Intense, Internet Start zonder vaste lijn overstijgt of van de klanten met de optie Volume Pack Unlimited). Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen.
In de condities vcoor unlimited staat
(2) Onbeperkt volume: onbeperkt gebruik enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Belgacom. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks verbruik hebben dan het gemiddelde van de Internet Intense-klanten of van de klanten met de optie Volume Pack Unlimited (d.w.z. als hun verbruik gedurende 3 opeenvolgende maanden meer dan vijf maal het gemiddelde verbruik van klanten met Internet Intense, Internet Start zonder vaste lijn overstijgt of van de klanten met de optie Volume Pack Unlimited). Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen.
500GB is toch niet zo veel, op Userbase zijn er mensen die verschillende terrabytes binnensleuren zonder protest van Belgacom.
Het blijft mij dus een raadsel waarom ik een gratis volumepack moest 'bijkopen'
Het blijft mij dus een raadsel waarom ik een gratis volumepack moest 'bijkopen'
Die mensen op userbase doen dat gewoon om te testen hoever ze kunnen gaan en hebben een scriptje lopen om volumeblokken (gratis) aan te kopen.
En ik heb idd ook mijn bedenkingen bij 500GB aan data verzetten, maar ja, ieder zijn ding zeker?
En ik heb idd ook mijn bedenkingen bij 500GB aan data verzetten, maar ja, ieder zijn ding zeker?
Beste TL@,
De info van sinjoor71 ivm de condities voor unlimited is volledig correct. Belgacom doet dit om misbruiken te voorkomen. Maar u kunt, zoals uzelf al gemerkt heeft, via de e-services volumepacks van 20 GB gratis activeren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De info van sinjoor71 ivm de condities voor unlimited is volledig correct. Belgacom doet dit om misbruiken te voorkomen. Maar u kunt, zoals uzelf al gemerkt heeft, via de e-services volumepacks van 20 GB gratis activeren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Die mensen op userbase doen dat gewoon om te testen hoever ze kunnen gaan en hebben een scriptje lopen om volumeblokken (gratis) aan te kopen.
Kunnen ze BGC dit dan niet verhinderen?
Kunnen ze BGC dit dan niet verhinderen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.