Internet geinstalleerd maar nog geen informatie omtrent login/paswoord gekregen

  • 4 November 2011
  • 2 reacties
  • 2928 Bekeken

Hallo,

Ik ben 3 weken geleden aangesloten in Gent op een internetabonnement. Sindsdien heb ik nog geen enkele informatie gekregen die mij meedelt wat mijn paswoord en dergelijke zijn. Ik heb destijds tweemaal een ander belgacom nummer getoetst (die ik kreeg van belgacom medewerkers) die mij normaal automatisch die gegevens zou moeten geven. Ik heb echter geen telefoonabonnement (hetgeen ik ook tegen de medewerkers zei) maar tevergeefs. Er werd meegegeven door de medewerkers (en installateur) dat ik na 2-3 dagen iets zou moeten ontvangen.

Binnenkort is de eerste maand voorbij en zal er factuur gestuurd worden. Indien ik dit eerste document niet verkregen heb is het mogelijk dat andere documenten ook niet aankomen. Ik heb een verschillend facturatie- en installatieadres. Is hier iets verkeerds aan de hand of is dit de normale gang van zaken?


Dank u,

2 reacties

Ik vermoed dat u beter eens contact kunt opnemen met de klantendienst op het gratis nummer 080022800 want 3 weken is wel lang wachten.
Beste Bert,

Graag ontvang ik uw naam, geboortedatum en adres(sen) zodat ik dit kan laten nakijken.

Dit mag uiteraard ook in een privébericht.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer