/files/f5e134b87b/internetinfo.png 1280x720
Bladzijde 1 / 1
Pas op!je werkelijke snelheid hangt nog verder af van je abonnement,
b.v.b. voor een Favorite abonnement op je 30/6 profiel of in uw geval 50/6 profiel
wordt dan 25/3.5 Mbps wat overeen komt met je speedtest.
b.v.b. voor een Favorite abonnement op je 30/6 profiel of in uw geval 50/6 profiel
wordt dan 25/3.5 Mbps wat overeen komt met je speedtest.
zover ik weet krijg je GEEN 50MB download!
ook met een 50Mb profiel, blijft uw snelheid 30Mb. De andere 20Mb is voor tv.
ook met een 50Mb profiel, blijft uw snelheid 30Mb. De andere 20Mb is voor tv.
jij betaalt voor iets dat (nog) niet wordt geleverd?
zoals Bart reeds zei, zelfs het hoogste abo levert momenteel maar een snelheid van 30Mbit
mvg
zoals Bart reeds zei, zelfs het hoogste abo levert momenteel maar een snelheid van 30Mbit
mvg
hehe ty was een vraag ik snap persoonlijk niets van dit maarja tog bedankt ik dacht al belgacom ding zegt 50mb/s en ik heb maar 25 mb/s dusja xD ty :)
nou, https:///people/7e5b99ab67, je bent wel één van 5,000 gelukkigen die al op 50/6 synct, je kan die volledige bandbreedte alvast gebruiken voor combinatie internet met tv
de internetsnelheid zelf wordt echter op dit moment nog afgeknepen op 30Mbit (in 't geval je intense hebt natuurlijk)
mvg
de internetsnelheid zelf wordt echter op dit moment nog afgeknepen op 30Mbit (in 't geval je intense hebt natuurlijk)
mvg
Ja het zegt wat je totale max download snelheid is (TV-streams + surfen) en als je betaalt voor Internet favorite is internet max 25Mbps.
ja weet ik nu al 😛 maar ik snap niets van dit xD ik snap wel die mb/s enzoo maar ik dacht omdat er 50000 kb/s stond 50mb/s en had de helt dus leek zo te kloppen xD
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.