Zit nu al een hele tijd te zoeken naar waar het probleem zit en bij wie ik moet gaan aankloppen dat ik nog altijd niet een snellere download-snelheid heb dan 4Mbit. (ruwweg een 230KB/s in de praktijk)
Ben al meer dan 10 jaar klant bij belgacom en heb eerlijk gezegd geen enkel probleem gehad. Ben zelfs altijd super tevreden geweest over mijn internet-connectie.
Maar nu begint ik het eigenlijk serieus beu te worden. Ik snap niet goed dat men (zoals meermaals op het forum gezegd) na x-aantal jaren nog altijd niet overal een glasvezellijn heeft liggen in de wijken/steden/...
In het begin heb je zoiets van... Ik wacht wel even af. Voor je het weet is die glasvezel er wel en dan alles in orde. Maar na een aantal 'jaar' (want ik weet nog altijd niets over de toekomst) is er nog altijd niks geweten of gedaan!!
Ik ben het echt spuugzat dat ik hier elke maand een kleine 50 euro moet betalen voor een 25Mbit-lijn waar ik tot heden niet sneller op kan dan 4Mbit terwijl ze misschien 500 meter verder WEL tegen 25Mbit zitten te surfen voor hetzelfde geld omdat tot daar de straatbekabeling wel vernieuwd is.
Ze zouden beter eens kijken of ze voor de mensen die de technische mogelijkheid NIET hebben (omwille van een bende luierikken die maar niets geregeld krijgen om die glasvezel te leggen en waaraan de gewone gebruiker geen inspraak of betrekking tot heeft) een tijdelijke kostenreductie toe te leggen of zoiets.
OF, moet ik de gemeente maar een proces aan hun broek lappen om mijn onnodige kosten voor het wachten te compenseren? Yeah right, good luck :|
Wie kan er mij zeggen voor hoeverre Belgacom een hand heeft in het aanleggen van glasvezel? Want van mij mogen ze serieuze druk leggen op de verantwoordelijke instanties. Loze beloften en niks dan betalen, dat krijg je als eerlijke, werkende mens.
Spijtig dat in 2011 nog altijd niets verandert is. Je zou bijna denken om over te schakelen naar telenet, alleen al omdat je bijna zeker weet dat je snelheid daar hoger ligt voor 'een bijna zelfde prijs' en het ligt er al.
* Maar telenet blijft telenet en die mannen deugen ook niet imo *
Misschien zit ik aan het verkeerde eind, of zit ik compleet verkeerd, maar ik denk dat het niet meer blijft duren dat de gewone mens maar ja blijft knikken en 'that's it!'
Het wordt tijd dat er acties komen en snel!
Benieuwd of BASTA hier ook een programmatje over gemaakt heeft, misschien nog niet eens een slecht idee. :p
Afwachtend op een glimp van lichtkabels...
Bladzijde 1 / 1
Misschien eens je logon posten, zodat de BGC medewerkers hier actief eens kunnen nagaan wat 'de planning' is?
Wat bedoel je precies met logon? mijn klantennr?
Denk dat dat ook wel lukt ja. Meestal vragen ze hier je skynet logon.
Beste TVM,
Best post u even uw telefoonnummer , login of klantennummer.
Dit kan via privé-bericht.
Wij zullen dit dan nazien in onze systemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Best post u even uw telefoonnummer , login of klantennummer.
Dit kan via privé-bericht.
Wij zullen dit dan nazien in onze systemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.