Vraag

Internet en ZYPO virus

  • 19 September 2016
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Ik beschik voor de beveiliging van mijn internet over 2 internet scanners, nl. Norton 360 en Avasti. Toch is sinds verleden mijn computer " besmet" met het ZYPO virus. Mijn vraag is dus: Hoe is dit virus door de "mazen van het net" kunnen glippen? en hoe geraak ik zonder veel kosten er ook vanaf.
PS. Eén kleine rechtzetting: ZYPO is natuurlijk ZETPO virus

2 reacties

Reputatie 3
2 anti virus programma's laten draaien op je systeem is zeker niet aangeraden.
Nu om deze ramsomware zepto virus te verwijderen moet je, gewoon eens googelen op
zepto virus verwijderen
om verschillende hits te krijgen die dit beschrijven.
Badge +4
Ik beschik voor de beveiliging van mijn internet over 2 internet scanners, nl. Norton 360 en Avasti. Toch is sinds verleden mijn computer " besmet" met het ZYPO virus. Mijn vraag is dus: Hoe is dit virus door de "mazen van het net" kunnen glippen? en hoe geraak ik zonder veel kosten er ook vanaf.
PS. Eén kleine rechtzetting: ZYPO is natuurlijk ZETPO virus

Hoe je het hebt of krijgt is moeilijk te zeggen, kan vanalles zijn ...
bvb een mail met een bijlage van een onbekende afzender, of op sommige websites iets downloaden (ook op torrents enz)
1 antivirus is genoeg, ofwel uw Norton 360 of Avast , want anders zitten ze elkaar in de weg en kunnen er gemakkelijker mazen door het net!
Een second opinion scanner als bvb Zemana antimalware free kan je eens gebruiken om zo te scannen op malware (als 2de opinie) om te zien of uw pc vrij is van beestjes.

https://www.google.be/search?q=zepto+virus&oq=zepto+virus&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Reageer