Beantwoord

Internet en tv in tuinhuis


beste,

ik zit met een vraag, binnenkort ga ik terug bij mijn grootouders wonen. die hebben in hun tuin een volledig ingericht chaletje staan
natuurlijk zou ik daar graag internet enzo hebben. maar mijn grootouders hebben zelf niks.
alles in die chalet is wel aanwezig een vaste telefoon distributie.
heb ik hiermee genoeg om alles te kunnen aansluiten zonder dat ik in mijn grootouders huis moet zijn.

mvg jonathan
icon

Beste antwoord door Elsa 30 May 2016, 15:57

Bekijk origineel

11 reacties

Dat kan door internet en eventueel tv te nemen bij Proximus, dan zou je eventueel een utp kabel cat5e bvb, kunnen trekken tot in de chalet indien dit mogelijk is.
Best eerst eens controleren wat er mogelijk is op dit adres door de lijntest te doen => hier
Dit is het probleem extra kabels ofzo trekken is geen mogelijkheid . mijn pa heeft er vroeger ook nog gewoont en die had toen wel belgacom adsl
Is dit een aparte lijn die er ligt of is dit gewoon de lijn die van het huis verder loopt naar de chalet
Als ze daar in huis geen telefoon hebben zou dit gemakkelijk kunnen werken, maar als ze daar ook op die lijn een aftakking hebben voor telefoon dan wordt het iets ingewikkelder als je vdsl hebt daarom dat je die lijntest eens moet doen om te zien of je vdsl of adsl hebt.
Dit is dezelfde lijn en heb die url eens ingetikt maar kom er niet bij om die test te doen
omtrent het aansluiten van VDSL vind je hieronder wat uitleg => http://bgctv.skynetblogs.be/#vdsl2splitterbeschrijving
als ik op de link klik op "hier" die ik in mijn eerste post heb gezet dan krijg ik



krijg jij dat dan niet
dan op bestaande klant klikken als je al een telefoonnummer hebt
anders op nieuwe klant klikken en het adres ingeven
Ja dit krijg ik nu. En als ik dan alle gegevens invul zie ik welke snelheid internet abbonement heeft maar niet bij het adres of het vdsl of adsl is
U kan hier testen welke ADSL en/of VDSL snelheden u kan halen op uw locatie. Is er iets niet duidelijk, neem contact met ons: 03 265 67 00 of info@edpnet.net

Controleer op adres Controleer op telefoonnummer


















Test de lijn


ADSL

11.72 Mbps


Max Upload 603 KbpsMax Download 10.86 Mbps

VDSL

70 Mbps


Max Upload 8.62 MbpsMax Download 66.36 Mbps

VDSLHU

16.5 Mbps


Max Upload 8.62 MbpsMax Download 15.02 Mbps

De hierboven weergegeven snelheden zijn louter informatief en hebben geen enkele contractuele waarde. De maximum DSL-snelheid wordt bepaald door de afstand tussen uw locatie en de centrale, door onderliggende DSL-technologieën (DLM, vectoring, …) en door diverse andere factoren

© 2015 edpnet NV - Disclaimer
via andere site is dit wat ik krijg kun jij me daar wat meer info over geven
Ja dit krijg ik nu. En als ik dan alle gegevens invul zie ik welke snelheid internet abbonement heeft maar niet bij het adres of het vdsl of adsl is
aan de hand van deze snelheid kan je weten of het adsl of vdsl is
je kan ook gewoon bellen naar technische dienst en het daar vragen 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)

Reageer