Skip to main content
/files/b6bc9c6762/Clipboard01.jpg 748x359
ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar voor Internet Start heeft u sowieso een vaste lijn nodig (ofwel gaat u voor de raw copper betalen). als u reeds vaste lijn heeft is er eigenlijk geen probleem, mocht u die niet hebben is de overstap niet interessant



misschien dat deze wijziging via de website niet mogelijk is en dat je zal moeten bellen??



als het je lukt om het om te zetten is het misschien interessant om weten dat de downgrade kosten €6,20 zullen bedragen en dat er een nieuw jaarcontract zal ingaan



mvg


Een verlaging van het abonnement kan niet online. Je dient hiervoor de klantendienst te bellen op 0800 22 800 of langs te gaan in een Belgacomwinkel.


Beste bart.4018,



Hetgeen xenne en wouter1984 gepost hebben is correct. Gelieve de klantendienst te contacteren op het gratis nr. 080022800.



Zij zullen u een gepersonaliseerd advies geven.



Met vriendelijke groeten,



Eva


OK. Zal eens via klantendienst proberen. Alvast bedankt voor jullie snelle reactie


Downgraden kan nooit online. Ook niet via je decoder. Je kunt alleen bijbestellen, maar niks opzeggen of ook niet voor een lager abonnement kiezen of boeketten switchen.


Reageer