Ik heb een Belgacom ADSL internet verbinding via ADSL-modem Ethernet (speedtouch).
Waar nodig zijn 5-polige ADSL-splitters op de correcte manier gebruikt, d.w.z. in 5-polig stopcontact eerst de ADSL-splitter met modem telefoonkabel en dan telefoonstekker op ADSL-splitter.
Er steekt ook een splitter op een ongebruikt telefoonstopcontact in een andere kamer.
Sinds enige tijd wordt de Internet ADSL verbinding verbroken wanneer er wordt getelefoneerd (binnenkomende oproepen of uitgaande operoepen).
Ik heb al geprobeerd met nieuwe splitters, maar zonder resultaat.
Wat kan de oorzzaak zijn van het probleem en wat is de oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Beste Redseujac,
Zoals vermeld door u zouden de splitters correct moeten aangesloten zijn.
Als dit inderdaad getest is met nieuwe splitters lijkt het mij best dat u contact opneemt met de Technische dienst op het nummer 080022800.
Mogelijk moet hiervoor een technieker langskomen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Zoals vermeld door u zouden de splitters correct moeten aangesloten zijn.
Als dit inderdaad getest is met nieuwe splitters lijkt het mij best dat u contact opneemt met de Technische dienst op het nummer 080022800.
Mogelijk moet hiervoor een technieker langskomen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.