internet activatie duurt meer dan een week :(

  • 9 May 2012
  • 4 reacties
  • 270 Bekeken

Badge
maandag is de router geleverd en volgende week woensdag wordt het internet pas geactiveerd ... Vinden jullie dat niet erg laat?!

Dat valt me een beetje tegen van Belgacom. :(

4 reacties

Hier duurde het meer dan een maand, de aanvraag was 2 maal gecancelled zonder dat ikzelf op de hoogte was, en tot nu toe kreeg ik zelfs nog geen enkele factuur.... Ze gaan er dan eentje zenden van 3 maand ver denk ik. Klachten blijven onbeantwoord, 0800 nummer kan je een dik uur aan de lijn blijven hangen...

Hun reclame staat vol leugens. Je kan zelfs niet eens 2 films opnemen tegelijk, terwijl men beweerde er 5 te kunnen opnemen!!!

Datum plaatsing is niet te kiezen, zij bepalen wanneer ze komen.

Uitleg door de installatuer : die krijgt daar gewoon de tijd niet voor.

Complete installatie : niks van, installateur was weg, en bakje TV werkt niet eens zoals het moet, mails kwamen niet door, etc...

Snelle verbinding??? Ja, dat zal wel, als je even geduld hebt voor een kwartiertje eer je op een sit etercht kan!

Ik hang nu mss wel vast voor een jaar, maar de Belgacomwinkel zal zijn handen vol hebben aan mij, en de schriftelijke klantendienst ook!!!! Leve het forum, waar je ook geen antwoorden krijgt, en waar ze alle vragen afschuiven op een ander.

Na dit jaar, dag Belgacom, welkom nieuwe provider, en daar kan je amen op zeggen!!!!

Btw, net het neem contact op knopje op de site geprobeerd : respons pc = Fatal error!!!!!!


Dank u Belgacom voor het liegen, bedriegen en stelen van uw klanten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Badge
Amai, jij bent echt niet content.

Ik ben over het algemeen wel tevreden,

Ook telefoneren naar 080022800 gaat altijd vrij vlot, zelfs als ze zeggen dat de wachttijd een beetje langer is dan normaal ben ik nog altijd binnen de 5 minuten binnen.

Maar dat internet activeren had ik sneller verwacht. (binnen de week)
Badge
beste Lieve.1035

Duurtijd activatie nieuw internet is van meerdere factoren afhankelijk. In vele gevallen dient er een technieker aan te pas te komen, daarom niet noodzakelijk bij uw thuiis maar in de telefooncentrale en of in een of meerdere (straat)verdeelkasten. Een activatieperiode van meerdere dagen is correct.

muisje
Badge
OK dankjewel. Er moet inderdaad iemand verderop in de straat iets komen doen werd mij gezegd aan de telefoon.

Reageer