Skip to main content
Beste,

Ik ben werkzaam in een vereniging en heb een vraag of internet.

We zouden internet gebruiken van april tot september, zijn hier abbo's voor of niet?

Graag feedback!

mvg,

Geert B

ik zie niet meteen die mogelijkheid

er is wel nog een concurrent die nog adsl via inbelverbinding aanbied (zonder abonnement)

andere optie is een prepaid 3G verbinding in combinatie met een usb stick of router

niet echt ideaal allemaal....

als de nieuwe telecomwet in voege zal treden, vermoedelijk begin 2012, zullen contracten wel opzegbaar worden na 6 maanden ipv 1 jaar

mvg

Prepaid is behoorlijk duur.

Herlaadkaarten

Mobiel internet met een herlaadkaart

Surft u af en toe en hebt u geen nood aan een abonnement? Bestel een Mobile Internet Pay&Surf-datasimkaart van € 10 en krijg 200 MB om te gebruiken wanneer u wilt. Daarna kunt u online herladen(voor minstens € 10) of herladen via een bankautomaat (voor minstens € 15).

Pay&Surf bestellen

Herlaadbedrag Inbegrepen Bonus* Geldigheid

€ 10

200 MB

Geen

31 dagen

€ 15

300 MB

150 MB gratis

31 dagen

€ 25

500 MB

250 MB gratis

31 dagen

€ 50

1000 MB

500 MB gratis

31 dagen

*Als u herlaadt binnen de 31 dagen na aankoop van uw kaart of na uw vorige herlaadbeurt, krijgt u een bonus.

Hebt u nog geen USB-modem?

Bestel die dan samen met uw Pay&Surf-kaart.

Uw Vodafone Mobile Broadband USB-modem kost € 49.

voor bedrijven zijn tijdelijke installaties mogelijk, maar niet voor particulieren denk ik.

Dag Geert B,

U kunt zowel bij Belgacom als Proximus opteren voor een mobiele oplossing.

Zie bijvoorbeeld link : http://www.belgacom.be//onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_lap_postpaid.page?

Neem gerust contact met onze klantendienst 0800 22 800 voor een voorstel op maat.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer