Skip to main content


Uw internetlijn onderbroken? Wij bieden u een tijdelijke oplossing om opnieuw te kunnen surfen.

In geval van een storing op uw internetlijn kunt u toch nog online dankzij de gratis USB-modem die u krijgt. Tijdens het contact met onze technische helpdesk ontvangt u een referentienummer. Hiermee kunt u dan de USB-modem in een Belgacom Center afhalen of we sturen hem op en leveren binnen de 24 u, van maandag tot zaterdag.

Misschien zou het klantvrienderlijker zijn mocht bij bovenstaande advertentie ook aangeduid worden met een link verwijzend naar

"onze technische helpdesk". Dat zou voor de klanten heel wat tijd en moeite besparen. Want nu is het altijd her en der zoeken waar dit te vinden is. Het is duidelijk dat er van alles beloofd word ten dienste van de klanten, maar dat men zich zeer moeilijk laat benaderen.

Wanneer word er eens eerlijk en open gecommuniseerd ?
beste



de technische dienst/helpcenter zal u bij het melden van een storing en indien de verdere voorwaarden voldaan zijn deze stick bezorgen.



helpdesk 0800/22700 Nummer is op elk contract vermeld en ook hier op forum link support kan je dit vinden



muisje


Reageer