Skip to main content
Waarom lijkt het dat ik bij proximus men gsm internet dubbel word aangerekend
Dag Dokker,

Wat bedoel je juist?

Je gsm abonnement Mobilus S in je pack geeft je recht op 2GB data volume + de optie DataPhone L geeft je recht op bijkomend 1GB.

Je favoriete app is Facebook.

Groetjes,

Antonella
Ja dus ik zou 3G moeten hebben. En als ik nazr men verbruik kijk heb ik. Al bijna 2 opgebruikt op amper twee weken das 1G per week. En ik heb zelfs nu die gratis app. Terwijl ik vroeger bij andere provider langer toekwam en nee men wijze van internet gebruik is niet veranderd. En vroeger betaalde ik maar helft van nu. Enige da ik heb is veel bel waarde en da heb ik juist niet nodig
Dag Dokker,

Gsm nummer eindigend op 101 is in het pack gekomen op 07/06. Dit betekent dat de eerste periode loopt van 07/06 tot en met 30/06 en dat zowel het abonnement als de inbegrepen data pro rata worden berekend. De volgende bundel zal lopen van 01/07 tot en met 31/07 en dan zal de bundel volledig toegekend worden.

Laat je het mobiel internet constant aan staan of zet je het enkel aan indien nodig?

Groetjes,

Antonella
Ik laat dat constant aan overdag. Wat ik ook vroeger deed hoor. Ja weet dat van die bundel. Maar heb al in oog dat ik met men 3G niet ga. Toekomen. Ik ben nu eenmaal internet gebruiker. Proximus zou beter klant keuze moeten geven of je bent een beller of. Iemand die constant internet en zo pakketje aanpast. Want men belwaarde gaat. Nooit opgeraken. Ik zal wel eens afwachten en kijken wat een volledige. Maand doet maar ziet er niet. Goe uit.
Dag Dokker,

Wij raden ten sterkste af om mobiel internet constant te laten opstaan. Zelfs als je thuis bent en met de wifi verbonden bent, raden wij aan om het mobiel internet af te zetten.

Helaas komen we dagelijks situaties tegen van hoog mobiel internet verbruik dat vermeden had kunnen worden. Smartphones hebben namelijk soms een eigen leventje.

Groetjes,

Antonella
Haha ja antonnela dan heeft proximus een probleem. He en mist hij veel klanten op die manier. Ik heb altijd men internet aan vroeger en. Dus nu ook en als proximus mij dan duurder gaat uitkomen zal in terug naar men vorige provider gaan he. Ik had gedacht na al die jaren dat ze al iets hadden bijgeleerd niet dus. Hoe kun je nu tegen klanten zeggen ja je hebt internet maar je mag het niet opzetten. Deze tijd van watsapp enz. Gewone berichten worden bijna niet meer verstuurt alles gaat via internet
Dag Dokker,

De tips dat ik je heb doorgegeven zijn niet afhankelijk van provider. Wij raden dit aan voor elke smartphone gebruiker. Hoe een gebruiker met zijn smartphone omgaat is verder zijn eigen verantwoordelijkheid.

Groetjes,

Antonella

Reageer