Vraag

Internet

  • 31 October 2016
  • 0 reacties
  • 131 Bekeken

Factuurnr 160902747733 klantrek.26671001

Beste,

Ik ontving bovengenoemde factuur. Hierrond heb ik volgende bemerking.
In augustus heb ik een adreswijziging doorgegeven van Kerkplein 2 PB5, 3690 Zutendaal naar Beukenhoflaan 2B, 3500 Hasselt.
Sedertdien ontvang ik geen briefwisseling meer van Proximus betreffende het telefoonnummer 0471/78.78.08 = simkaart voor internet.
Begin oktober stel ik vast dat ik niet meer over internet beschik.
Ik neem tot driemaal toe contact op met jullie diensten. De 2 eerste malen wordt ik niet geholpen, men beweert dat ik wel geregistreerd ben, maar dat er geen producten vermeld staan onder deze naam.
Bij mijn derde poging heb ik een persoon aan de lijn die echt zijn best doet om mij verder te helpen. Uiteindelijk vindt hij dat in augustus mijn adres inderdaad aangepast is, maar blijkbaar niet mijn facturatieadres. Vandaar dat ik geen facturen gehad heb zodat ik die bijgevolg ook niet kon betalen.
Ik heb dan onmiddellijk het openstaande bedrag (nl : 39,98 € vereffend). Deze persoon beloofde mij ook mijn internet opnieuw te activeren, hetgeen ook gebeurde.
Ik krijg nu echter een factuur, zie boven, waarin ik een bedrag dien te betalen van 16,5207 € voor 10/09 tot 09/10. Bovendien wordt er mij een bedrag van 15€ aanmaningskosten aangerekend. Ik begrijp niet goed hoe u aanmaningskosten kunt aanrekenen voor facturen die u niet hebt verzonden.
Kan u mij hier meer uitleg over verschaffen en deze factuur aanpassen?
Met dank.

0 reacties

Geen reactie

Reageer