Skip to main content
Woensdag rond 16.00 meld ik dat er geen internetverbinding meer is:

- Herhaaldelijk power on/off router helpt niet

- Internet-lampje blijft rood

- Network diagnostic centre geeft: "DNS server not available"

- Support lijn geeft aan:

>> Wordt doorgegeven aan 'expert" technieker

>> Zal opgelost worden binnen de 24 uur

>> Men zal u contacteren na herstel



Donderdag rond 16.00: geen bericht gekregen, Internet-lampje blijft rood

- Support lijn gebeld

>> Gekende fout, komt soms voor

>> Na 30 seconden was het ID-paswoord op router terug ingebracht, internet ter beschikking



1 dag zonder internet, geen NETFLIX, en naar hoofdkantoor i.p.v. thuiswerken.



Hoe gaat Proximus (klantvriendelijk) met dergelijke "fouten", onbeschikbaarheid om?

Verontschuldigingsmail? Compensatie? Andere?
??? Als het probleem "DNS server not available" is dan stelt ge toch even rap de DNS server van google in bij uw lokale netwerk gegevens ?

heck, stel uw secondaire DNS server vast in op die van google, einde verhaal ... (meestal)



.. en ter informatie .. het ontbreken van DNS gegevens is niet noodzakelijk de schuld van Proximus ... tismaardatgetweet ..
Dag Freyn,



Alvast de excuses hiervoor.



Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)



Dan kijk ik het voor je na.



Met vriendelijke groeten



Koen
Ik heb ondertussen een snel en klantvriendelijk antwoord gekregen van proximus.customer.care@proximus.com :D

Naast de verontschuldigingen voor het ongemak, heb ik een compensatie gekregen.

Waarvoor dank!

Reageer