Skip to main content
Sedert woensdagmorgen kan ik mijn telefoon niet gebruiken, niet opgebeld worden of zelf bellen. (de ganse wijk hier bij ons)



Heb het 0800 gebeld, die persoon vertelde dat er een internprobleem was, en dit nog zeker tot zaterdag.



Hij was ook vriendelijk om de telefoon doorteschakelen naar mijn gsm, (kosteloos) nu stel ik mij wel de vraag wie zal die hoge kosten van m'n gsm verbruik vergoeden ? want ik heb nu wel telkens m'n gsm moeten gebruiken vo 't bellen, normaal gezien probeer ik dit na 17hr tedoen.



Gaat belgacom ons die dagen vergoeden ?



Ben eens benieuwd.?



Beste stiene,



Onderstaande link verwijst naar de algemene voorwaarden van de telefoondienst :



http://www.belgacom.be/private/gallery/content/products/documents/conditions/cgcg-a02_nlv2.pdf



In uw geval verwijs ik u naar artikel 12.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer