Skip to main content
Idealiter zou ik een pack classic line + mobile generation MTV 15 + internet favorite + Belgacom TV Comfort moeten kunnen samenstellen maar deze combinatie bestaat niet. Het gaat me vooral om die 'internet favorite'.

Als ik dan een pack met bovenstaande opties wil nemen moet ik zowiezo belgacom TV Favorite nemen (80,87€) maar als ik dan bekijk wat daar de voordelen van zijn? Ik mag 2 boeketten (van 5,40€) kiezen... 2 die me interessant lijken: Kids en Entertainment boeket. Als we dan eens verder kijken zijn slechts 5 van de 15 aangeboden kanalen Nederlandstalig (2 bij Entertainment en 3 bij Kids). Als het aanbod van TV Favorite niet beter kan, zou met élk pack TV Comfort moeten gecombineerd kunnen worden.

Andere optie is om Mobile eruit te laten maar dan zit ik ook al een 65,27€, Mobile er apart bij is dan ook 80,27€. Dan toch maar het pack met TV Favorite... Zonde van het aanbod boeketten dat niet beter is.

Ik zit ook niet meer bij belgacom nu,dus echt kan ik je hier ook niet helpen.Ik weet ook niet juist die prijzen meer van comfort en die anderen van de paketten nog wel.Eerst nog een vraag ben je al klant bij belgacom?Want Zo niet heb je nog altijd een keuze.Maar nu om even terug om op je vraag te komen, in dit geval 2 boeketten heb je zoal als je favorite neemt +gratis film om de maand geloof ik.Kan je opsparen tot een max. van rond de 20 (ja sorry ben al even weg).Maar ik zeg het je van een prijs weet ik het niet juist.Maar als ik van jou was zou ik favorite nemen als je bij belgacom gaat omdat je dan 2 boeketten krijgt of 1 van 10€ + die film per maand die je gratis mag kiezen uit de bibliotheek.Langs de andere kant kan je ook naar telenet gaan.Ik vind het duurder.Hangt er natuurlijk vanaf wat je wil.Ik heb nu een rekening gehad van 190€.Dat is nu niet voor je af te schrikken hoor.Maar daar was een activatie kost bij van 50€,van mijn telenet.Maar ik heb er nu alles telenet/tv./mobile +dat ik ook nog eens bijna alle paketten heb,en dan zit je natuurlijk vlug aan dit bedrag.En het is wel niet zoals bij belgacom dat je daar voor 10€ boeketten krijgt en een film gratis op de maand.Wel heb je daar dan voor een 12€ 32 zenders met zo van alles wat.Zo vind ik persoonlijk dat er een aangenamere keuze aan programa's is .Zo kan je ook een optie op het voetbal of prime nemen.

Hi Axana,

Ja, ik ben reeds Belgacom klant, anders zou ik misschien wel overstap naar Telenet overwegen maar ik heb nu aangekochte decoder, ruckussen, skynet.be mailadres,... . Overstap zou dus vrij duur zijn maar anderzijds heeft Telenet inderdaad wel interessant aanbod: veel Nederlandstalige zenders, voetbal, studio100,...

Bij Belgacom heb je in de 'Nederlandstalige' boeketten die ik vernoemde slechts 5 van de 15 zenders Nederlandstalig.

Interessant is wel om te weten dat je de films die je gratis krijgt bij Favorite kan opsparen.

Ik heb dus die overstap wel moeten doen,van wege vooral het voetbal dat nu naar telenet komt.Ik was ook nog geen voledig jaar bij belgacom.Als het bij belgacom was gebleven was ik waarschijnlijk nooit naar telenet gegaan.Het zelfde als het nu binnen 2 jaar terug bij belgacom zit ga ik weer niet naar een andere operator veruizen,want dit alles heeft me al genoeg geld gekost.Voor het juiste aantal films moet je desnoods maar eens op het forum vragen of anders in een privé mail aan Eva(dit doe je door op het icoontje van Eva te klikken) en dan kan je een vraag aan Eva stellen.

Reageer