Beantwoord

Installatie Proximus TV - nog geen informatie sinds 01/04/2017

  • 25 April 2017
  • 6 reacties
  • 308 Bekeken

Beste,

Ik bestelde online op 01/04/17 online het pakket tuttimus, en gaf hierop aan om installatie op 21/4 te laten plaatsvinden.

Een aantal dagen nadien kregen we iemand aan de lijn die doorgaf dat de installatie niet kon doorgaan op deze dag. We zouden terug gecontacteerd worden hierover, maar tot heden nog geen nieuws.

Ik heb ondertussen zelf reeds 2 maal gebeld, maar de technische dienst was niet bereikbaar.
Er werd door contactcenterbediende 2 maal een interne mail gestuurd naar de dienst, zonder gevolg....

Bedankt om hier asap werk van te maken aub.
We zijn ondertussen bijna een maand verder.
Ik kan begrijpen dat een promo actie wat extra werk geeft, maar een reactie/contact nadat ik zelf 2x zelf contact opgenomen heb, is toch niet teveel gevraagd ?

Een ontevreden nieuwe klant.
icon

Beste antwoord door KoenN 28 April 2017, 08:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Joni,

Op welke naam staat de aanvraag en op welk adres?

Heeft u misschien ook al een klantnummer of ordernummer gekregen?

Kan u mij deze info bezorgen dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Beste, de aanvraag staat op naam van Joni Rogiers.
Klantnr: 620258206

Alvast bedankt voor uw reactie.
Order bevestiging: R4WEBSHOP000104296
Reputatie 7
Badge +4
Dag Joni,

Ik heb de aanvraag erbij genomen en zie dat er een afspraak staat voor 04/05/2017 in de namiddag.

Mvg,

Koen
Beste Koen,

Bedankt voor uw bericht.
Helaas werden wij niet gecontacteerd om een datum af te spreken en is er uiteraard niemand aanwezig op 4/5 in de namiddag.

Mag ik u vriendelijk vragen om morgen contact op te nemen met het gsm nummer in ons klantendossier dat eindigt op 70.

Alvast bedankt.
Gr

Joni
Reputatie 7
Badge +4
Dag Joni,

Ik heb dit doorgestuurd naar de bevoegde dienst.

We zullen je spoedig contacteren voor een andere datum.

Groeten

Koen

Reageer