Op 02/02/17 heb ik punten ingeruild voor 2 filmtickets van UGC. Ik krijg een boodschap dat binnen de 15minuten er een code zal gestuurd worden. Maar geen e-mail met codes ontvangen?
Bij status staat nog steeds 'uw bestelling wordt verwerkt'.
Is het mogelijk nu gewoon de punten terug te zetten, Zo kan ik die op een ander moment gebruiken.
Groetjes
Ibtissam
Bladzijde 1 / 1
Beste ibtisssam,
Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) om je verzoek over te maken aan de bevoegde dienst?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
HeidiE
Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) om je verzoek over te maken aan de bevoegde dienst?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
HeidiE
ibtissam moet dat zijn, ik was te enthousiast 😉
dank u wel heidie, gegevens zijn al gestuurd in privébericht 🙂
Hallo Ibtissam!
Mijn excuses, maar ik vind het privébericht niet in ons systeem terug... :(
Zou het mogelijk zijn dit nog eens te proberen?
Mvg,
Wouter
Mijn excuses, maar ik vind het privébericht niet in ons systeem terug... :(
Zou het mogelijk zijn dit nog eens te proberen?
Mvg,
Wouter
Dag Wouter,
Ik heb al antwoord gekregen van Koen op mijn privébericht.
Groetjes
Ibtissam
Ik heb al antwoord gekregen van Koen op mijn privébericht.
Groetjes
Ibtissam
Dank u wel allemaal voor jullie reacties, jullie hulp.
Het is in orde :-)
ibtissam
Het is in orde :-)
ibtissam
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.