Vraag

Inruilen punten

  • 31 January 2017
  • 12 reacties
  • 493 Bekeken

Op 6 december heb ik punten ingeruild voor 2 bonnen van pizza.be. Ik heb reeds 2x geprobeerd deze in te ruilen bij het bestellen van pizza's. Ik krijg een boodschap dat binnen de 15minuten er een code zal gestuurd worden. Maar geen e-mail met codes ontvangen?
Bij status staat nog steeds 'uw bestelling wordt verwerkt'.
Hoe geraak ik nu aan die codes om alsnog die 5 € korting te krijgen? Deze 2 bonnen vervallen op 6 maart.
gr
Hilde

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Hilde,

Stuur je mij klantgegevens voor nazicht?
Via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

Heidi
ik zag ook 5000 punten verdwijnen vorige week, tot op heden ook nog geen code ontvangen ...
Reputatie 5
Badge +2
Hallo angieken!

Is er momenteel al een collega met jou bezig ivm je punten?

Zoniet mag je mij steeds een privébericht sturen zodat ik en mijn collega's het kunnen nakijken. :)

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
Dag Wouters

Ik heb nog geen enkele reactie op priveberichten of geformuleerde vragen ontvangen sinds vorige week. Ik voer nog steeds een eenmansgesprek!

hopend op de eerste reactie
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Angieken,
Ik zie in ons tool dat mijn collega Nicky je gisterenavond om 21h00 een privéberichtje stuurde via dit forum. Kun je dit eens checken bij je instellingen?
Groetjes,
Wim
ik heb dat vanmorgen al beantwoord door klantnummer en adres door te mailen. hebben jullie nog meer info nodig ? Ik kan screenshots mailen naar niet via dit antwoordkader
Gisteren heb ik 2800 Proximus Premium Club punten ingeruild voor een waardebon van 10 € bij Decathlon.
Ik heb de waardebon uitgeprint en ben er vandaag mee naar Decathlon geweest.
De waardebon werd “niet herkend” en dus niet aanvaard.
In bijlage de waardebon.
Kunnen jullie me zeggen waarom dit geweigerd werd ?
Hoe wordt dit gecompenseerd.

Met vriendelijke groeten

Rik Desmet
0475/73.17.36
rism@skynet.be
Reputatie 7
Badge +1
Wanneer gaan we eens van dit systeem van Premium club af en gaat men bij PX eens denken aan een ander systeem. Hier waar alle PX klanten van kunnen genieten. Ook de klantendag weg hier kunnen toch de meer dan 1 miljoen PX klanten niet aan allemaal aan deelnemen. Zoek iets anders, extra korting, gratis zenderpakket etc. PX maak daar is werk van.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rik, deze bon zou alvast gewoon gelidg moeten zijn, heb je hiervoor al verder contact opgenomen met Decathlon? Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag Antoon, dankjewel voor je feedback, geven deze zeker mee aan de bevoegde diensten, kan ik ondertussen nog iets voor je doen? Groetjes, Nicky
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon, dankjewel voor je feedback, geven deze zeker mee aan de bevoegde diensten, kan ik ondertussen nog iets voor je doen? Groetjes, Nicky
Hallo Nicky, nog bedankt voor alles. Wat je nog kan doen is navragen over de NPO zenders in HD vanaf 15 augustus deze maand. Voor de rest hoop ik dat PX eens een keer gaat luisteren naar haar klanten want jullie geven het door maar het moet ook hoger op komen. We zullen zien.
Mvg, Antoon
al weken aan een stuk de dikste en vetste miserie met het inruilen van punten ... ik geef het op... ik ben er uren mee bezig geweest en dan de puit bij de padde terecht gekomen als ze je hulp aanbieden ...

Reageer