Beantwoord

Inruilen premiumpunten en een deel betalen.

  • 7 March 2017
  • 9 reacties
  • 318 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 216 reacties
Ik overweeg het 3-delig setje Twist 304 Trio van 59.99 euro aan te schaffen. Kan ik het betalen met 2 x 2500 zijnde 5000 euro-punten (waarde 40 euro) en een opleg van 19.99 euro?
Indien ja, hoe doe ik die bestelling?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 8 March 2017, 15:38

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag JEG,
Dit is afhankelijk van het soort geschenk. Meer info vind je hier.

Reputatie 3
Badge
Ik zie nergens dat de Twist 304 Trio via "deels betalen met punten en geld" als optie mogelijkheid vermeld wordt op de proximus website dus besluit ik daaruit dat het niet zal kunnen.
Reputatie 3
Badge
Maar als ik met mijn premium punten 2 maal een waardebon van 20 euro bestel, kan ik deze bons dan gebruiken om, mits opleg van het tekort van 19.99 euro) in een proximus winkel de Twist 304 Trio te gaan kopen?
Dit is inderdaad mogelijk.
die waardebonnen kan je gebruiken voor een aankoop in de webwinkel of in een Proximus verkooppunt.
>
www.proximus.be/nl/id_cr_gift_voucher/particulieren/producten/toestellen/gsm-catalogus/winkel/waardebon/html
PS: De waardebon kan gebruikt worden tot 6 maanden na uitgifte.
Reputatie 7
Badge +3
Dag JEG,

De waardebon is enkel geldig voor aankoop van een gsm, smartphone of tablet zonder abonnement in onze webshop of Proximus Centers. In onze Proximus Centers kan de code ook gebruikt worden voor de aankoop van accessoires.

Je kan meerdere waardebonnen combineren bij 1 aankoop.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 3
Badge
De aankoop van mijn Twist 304 Trio, deels met waardebonnen en deels met geld, is me zopas gelukt. Ik dank ieder van u voor de hulp.
Groetjes
JEG
Heb je dit via de webwinkel gedaan, want nu begrijp ik het antwoord van Antonnella niet goed , namelijk:
"De waardebon is enkel geldig voor aankoop van een gsm, smartphone of tablet zonder abonnement in onze webshop of Proximus Centers"
Daaruit zou ik dan verstaan dat je de twist 304 niet op deze manier kunt aankopen
of valt die dan onder de noemer "accessoires"?
Reputatie 3
Badge
Ja dat antwoord van Antonnella begrijp ik ook niet goed omdat er enkel sprake is van een gsm, smartphone of tablet en niet van andere toestellen. Wat ik gedaan heb is mijn premium punten ingeruild voor aankoopbons via de premium club. Dan krijg je de bons met codes digitaal toegezonden. Dan heb ik de Twist 304 Trio via de webwinkel besteld. Je moet dan de instructies volgen. Je kiest je toestel, vul de codes van je premium punten in en betaal het resterende bedrag.
Reputatie 7
Badge +3
Martin,

we bedoelen : je kan de waardebon niet gebruiken voor de aankoop van een Promo toestel gekoppeld aan een abonnement : wel enkel om losse toestellen en allerlei te kopen.

groetjes

Tina

Reageer