Beantwoord

Inruilen Bizz punten

  • 4 April 2017
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Verleden week verliepen een aantal van mijn Bizz punten, ik wou toen een inruiling doen maar het platform was toen verschillende dagen niet beschikbaar.

Vandaag wou ik een andere inruiling doen voor een waardebon, deze staat nu al ettelijke uren in verwerking, normaal zou ik een mail moeten krijgen met de bon maar die is er niet gekomen.
Wanneer ik de bon wil afdrukken dan is er enkel een logo, geen nummer, geen barcode.

Dus verleden week mijn punten kwijt en nu nog eens
icon

Beste antwoord door LorentzV 4 April 2017, 17:52

Bekijk origineel

4 reacties

Ongelooflijk, binnen de 10 minuten na het posten van mijn vraag heb ik mijn bonnen ontvangen, dat had ik dus eerder moeten doen ipv een paar uur te wachten
Reputatie 6
Badge +3
Dag FPeeters,


Kan je ons je klantnummer doorsturen? Zo kunnen we even kijken wat er is gebeurd, de code opnieuw verzenden en/of contact opnemen met de nodige diensten om dit zo spoedig mogelijk voor jou op te lossen. :)

Groetjes,

Lorentz.
Nu ben ik nog wel 6486 punten kwijt omdat verleden week de website niet werkte
Reputatie 6
Badge +3
Ik ben helaas niet in staat om daar een oplossing voor aan te bieden aangezien je je punten kan inwisselen via de telefonische Premium Club bij technische storingen. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 08:00-22:00.

Reageer