Verleden week verliepen een aantal van mijn Bizz punten, ik wou toen een inruiling doen maar het platform was toen verschillende dagen niet beschikbaar.
Vandaag wou ik een andere inruiling doen voor een waardebon, deze staat nu al ettelijke uren in verwerking, normaal zou ik een mail moeten krijgen met de bon maar die is er niet gekomen.
Wanneer ik de bon wil afdrukken dan is er enkel een logo, geen nummer, geen barcode.
Dus verleden week mijn punten kwijt en nu nog eens
Bladzijde 1 / 1
Ongelooflijk, binnen de 10 minuten na het posten van mijn vraag heb ik mijn bonnen ontvangen, dat had ik dus eerder moeten doen ipv een paar uur te wachten
Dag FPeeters,
Kan je ons je klantnummer doorsturen? Zo kunnen we even kijken wat er is gebeurd, de code opnieuw verzenden en/of contact opnemen met de nodige diensten om dit zo spoedig mogelijk voor jou op te lossen. :)
Groetjes,
Lorentz.
Kan je ons je klantnummer doorsturen? Zo kunnen we even kijken wat er is gebeurd, de code opnieuw verzenden en/of contact opnemen met de nodige diensten om dit zo spoedig mogelijk voor jou op te lossen. :)
Groetjes,
Lorentz.
Nu ben ik nog wel 6486 punten kwijt omdat verleden week de website niet werkte
Ik ben helaas niet in staat om daar een oplossing voor aan te bieden aangezien je je punten kan inwisselen via de telefonische Premium Club bij technische storingen. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 08:00-22:00.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.