inloggen op FON ► wachtwoord hoofdlettergevoelig?

  • 27 April 2012
  • 7 reacties
  • 863 Bekeken

Badge
Ik kreeg gisteren telefoon van mijn zoon die bij zijn oma BELGACOM FON wilde gebruiken. Het lukte niet.

Hoe kan dat komen?

Er is fon_belgacom beschikbaar, maar inloggen lukte niet. Kan het zijn omdat hij in het wachtwoord een hoofdletter getypt heeft ipv een kleine letter? Weten jullie nog andere redenen waarom het kan mislukt zijn?

Dan kan ik hem straks het juiste advies geven.

7 reacties

Inderdaad als je ergens een hoofdletter(s) gebruikt hebt en je typt het passwoord in kleine letters dan zak dit zeker niet lukken.

groetjes,

Elsa
dat kan het natuurlijk zijn in dit geval

maar ik heb toch de indruk dat er meer aan de hand is, als ik wil inloggen op het portal met laptop krijg ik vaak Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar te zien

als ik dan blijf proberen lukt het uiteindelijk wel ooit eens om in te loggen....

vreemd genoeg heb ik dit probleem niet op smartphone of tablette op dezelfde locatie, deze maken wel gebruik van de android applicatie

mvg
Badge
@ xenne: Is dat dan hetgeen gekoppeld is aan uw gsmnr en via 3G gaat, dat wel werkt?

Dat heb ik nog niet: omdat ik geen proximus abonnement heb denk ik niet dat dat kan bij mij.
ik heb maar één Fon account, en deze heb ik verkregen omdat ik vast internet heb

ik heb ook geen mobile bij belgacom....
't is via wifi dat ik mij ga verbinden met de fons en dit gaat vlot op smartphone (via de android app), 't is met de laptop dat ik problemen ervaar. natuurlijk moet eerst en vooral uw login & paswoord correct zijn, anders gaat het zeker niet gaan

mvg

Ik heb 2 vragen/problemen met Belgacomfon die ik nu 1 week gebruik.

1)Op mijn laptop staat bij de draadloze verbindingen de Belgacomfon met een klein geel uitroepteken dat zegt dat het netwerk onbeveiligd is. Is dat zo?

2) Op mijn nokia lumia 700 moet ik telkens opnieuw mijn belgacomfon login gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw intypen. Op mijn laptop niet. Is dat normaal?


Dank.
Beste mensen

Ik heb al verschillende keren geprobeerd om in te loggen op een Belgacom Fon Spot, dit lukt echter nooit!

Ik ben dan ook naar een Belgacom winkel geweest en daar werd ik ook niet echt verder geholpen, ze hebben me gezegd dat ik mijn wachtwoord van mijn account eens moest wijzigen.

Dit heb ik dan ook gedaan maar het lukt nog altijd niet!

Ik heb een Apple Iphone 4s, het kan toch niet dat ik met zo'n toestel geen toegang krijg op deze Belgacom Fon Spot???

Gelieve iemand die mij kan verder helpen...

Dank bij voorbaat.
@ Mathieu : het is normaal dat de hotspot onbeveiligd is.... after all, de bedoeling van een hotspot is dat andere mensen er kunnen op inloggen, hoe gaat dit gaan als deze beveiligd zou zijn. om te kunnen surfen moeten ze echter wel een fon account hebben (of betalen)

@ Chloë : ga eens in "Safari" en bij de instellingen "accept cookies" "from visited" ( of always ... maar dat doe je meestal niet )

mvg

Reageer