ik heb vorige week een account aangemaakt bij e-services (nieuwe klant).
tot nu toe kon ik nog niet inloggen. vanmiddag belde ik de technische dienst en deze kon mij ook niet helpen.
error:
SAML 2.0 Authentication Failed
2011-09-30T12:41:36Z
Error details
FBTSML225E Token exchange failed.
Action
Please contact the support with the error information !
Bladzijde 1 / 1
Ik heb daar nogthans nooit last mee.Ik log altijd in via belgacom die site staat bij mijn favorieten.En dan zie je daar ineens e-services.En je kan daar dan inloggen.
Dag krima,
Als u mij klantgegevens bezorgt, dan maak ik uw opmerking over aan de bevoegde dienst.
Dit mag uiteraard ook in een privébericht.
Alvast bedankt,
Eva
Als u mij klantgegevens bezorgt, dan maak ik uw opmerking over aan de bevoegde dienst.
Dit mag uiteraard ook in een privébericht.
Alvast bedankt,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.