geachte heren,
Omdat het onmogelijk is om te mailen naar webmaster@belgacom.be of een analoog adres, dump ik mijn opmerking hier. (ik heb ook geen zin om een aangetekende brief naar belgacom te gaan sturen)
ik zie dat het sinds vandaag op de Belgacom / skynet website weerom niet meer mogelijk is om in te loggen met de internetverbindings-credentials (bv: "fa123456") (https://admit.belgacom.be/ecare-slf/index.cfm?function=login.welcome&language=nl).
Ik wou hiertegen krachtig protesteren en vragen dat u deze mogelijkheid blijft aanbieden. U hebt in het verleden ook al geprobeerd deze toegang af te snijden en bent na protest van uw klanten hierop moeten terugkomen.
Inloggen met e-services account ervaar ik als veel omslachtiger. Bovendien kan ik mijn e-services account gegevens niet onthouden. De logins van mijn internet-verbinding daarentegen kan ik wel perfect onthouden.
gemiddeld 1 keer op 2 dat ik e-services gebruik, moet ik mijn paswoord laten resetten omdat ik ofwel een verkeerd e-mail adres tik, dan wel omdat ik het paswoord vergeten ben.
Hoogachtend,
Belgacom adsl klant # Fb524747
Bladzijde 1 / 1
Beste flurk,
Op de e-care pagina is het gedeelte "verbinding" niet langer toegankelijk. U kan voor het beheer van uw internetverbinding terecht in de e-Services. Een andere mogelijkheid zal niet meer aangeboden worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Op de e-care pagina is het gedeelte "verbinding" niet langer toegankelijk. U kan voor het beheer van uw internetverbinding terecht in de e-Services. Een andere mogelijkheid zal niet meer aangeboden worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.