Beantwoord

Inloggen bbox 3

  • 13 July 2016
  • 9 reacties
  • 708 Bekeken

Misschien een domme vraag, maar ik ben mijn kaartje kwijt waar mijn stickertje opplakte met de gegevens van mijn modem. Hoe kan ik die gegevens ergens terug vinden?

Bedankt alvast
icon

Beste antwoord door Elsa 13 July 2016, 20:44

Bekijk origineel

9 reacties

bel eens naar de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)
of via een privé bericht aan Het Proximus Team
Reputatie 6
Badge +3
Hangt er geen sticker ergens nog op de modem? op sommige modems hangen er 2.
die zie je soms moeilijk en moet je de voet verwijderen of ook staat dit soms op de zijkant of op de doos waarin die verpakt was.
Ik heb het gevonden vrienden, bedankt beide. Ik had problemen met mijn WiFi, ik kreeg altijd een melding dat internet niet was aangesloten. Ik heb de poort verandert naar poort 6 en we zullen zien he
Best is inderdaad een vast kanaal en niet automatisch laten kiezen worden veel problemen gemeld en bij het kiezen van een vast kanaal verdwijnen die problemen blijkbaar;
Nog beter als je met de 5.0 GHz band kunt werken.
Zeg Elsa, welke poort is het beste voor de 5.0GHz? Bedankt alvast
Reputatie 6
Badge +3
poorten = kanalen
met een wifi-analyser. kijken op smartphone welke kanalen bezet zijn en welke vrij .

zo vermijd je een zelfde kanaal te kiezen als de buren.
De kans dat je door buren gestoord wordt is klein op 5Ghz (veel minder kans dan op 2.4) of het moeten dichte buren zijn ;-)
Ik zou geen DFS kanalen kiezen boven de 48 geeft soms problemen door reflecties en aanzien wordt als "radar in de buurt"
mss ook dit eens lezen :
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/5-ghz-wifi-band-springt-steeds-terug-naar-slechte-kanaal-48-34130

Reageer