Skip to main content
Ik werk met Pay & Go herlaadkaarten. Bij een inkomende oproep en ongeveer een twee a drie keer beltoon,heb ik de tijd niet om de telefoon op te nemen of hij schakelt over op de voice mail voor diegene die me wil bereiken en moet ik steeds diegene die me oproept daarna terugbellen.Ik vind dit uitermate vervelend en onnodige verspilling van mijn Pay & Go kaart. Kan iemand daarvoor een oplossing voor vinden ? Het is een oude Nokia GSM maar denk eerder dat het aan proximus ligt. Ik zou dit probleem graag opgelost zien zoniet zie ik me verplicht een andere GSM operator te zoeken die mijn telefoon wel wat langer kan laten bellen en me de tijd geeft naar mijn GSM te gaan als hij in de keuken of op mijn bureel ligt en niet er naar te lopen, hoe komt dat mijn vriend dat probleem niet heeft ? Die heeft een GSM abonnement van Proximus maar ik hoef toch geen abonnement te nemen als ik maar sporadisch zelf bel ?Daar doe ik geen profijt mee. Dus ik zou dit zeer graag opgelost zien !
zie :>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html

Reageer