Beantwoord

Inkomende mails

  • 3 December 2017
  • 12 reacties
  • 265 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Ik heb op 1-12 updates van windows gekregen gedurende meer dan twee uuren sinds gisteren krig ik geen inkomend mails meer op mij gmail;alle mails aan jan.roelants.@proximus;be die vroeger wel naar Gmail kwamen komen niet meer;
wat raad u mij aan;
mvg
icon

Beste antwoord door Martin 3 December 2017, 16:53

Bekijk origineel

12 reacties

heb je die doorsturing in gmail gedaan of in skynet mail anders moet je daar de settings eens van gaan nakijken.
Reputatie 4
Badge +2
Heb aan proximus mail gevraagd om de mails door te sturen naar gmail maar er gebeurt niets
He klinkt mss raar maar probeer eens om je bbox te heropstarten door zijn netspanning 10 seconden te onderbreken en als je terug internet hebt probeer dan nog eens.
Anders zou je het omgekeerde kunnen proberen door in gmail in te stellen dat hij skynet-mail ophaalt, ik heb er in ieder geval geen problemen mee gehad op deze manier.
Kijk ook eens of je netwerk ingesteld staat als publiek of als privé, kies eens voor privé netwerk want anders is de beveiliging strenger en ik heb bij de update w10-1709 ook moeten kiezen voor privé had die default op publiek gezet na de update.
Reputatie 4
Badge +2
Zeer bedankt Martin Maar heb zojuist drie mails doorgekregen met een klik op archief;
dat is nu op de plaats gekomen van alle berichten;
zal de rest ook uitproberen anders ga ik gmail afmelden;
ik krijg my proximus en mijn webmaik proximus moeiteloos na een chat van proximus waarin ze mijn wachtwoord vroegen;
Ok, dan zullen zij ook wel iets gedaan hebben waarschijnlijk.
Reputatie 4
Badge +2
Als ik nu eens mijn gmail account verwijder zou dat niet beter zijn ;ik verstuur toch nooit mails met mijn gmail;
wat denkt u martin?
als je uw skynet mails niet doorgestuurd worden naar gmail en je hebt gmail voor niks meer nodig dan kan het geen kwaad om dit account uit je e-mail programma te verwijderen, je kan tenslotte nadien je gmail account opnieuw aanmaken in je mail programma als je van gedacht verandert.
Reputatie 4
Badge +2
Zeer bedankt beste Martin Dat je zo geduldig zijt met een oudere man van 85;
ik ben niet zo heel vaardig op internet en maar cursusen gevolgd als ik al 83 was.
Ik roep nu norton ter hulp als er iets niet gaat en zij helpen mij van op afstand omdat ik bij mijn buren en kenissen niemand is die specialist is;
kent u misschien andere diensten de je gratis verder helpen door uw computer up to date te brengen
Met vriendelijke groeten Jan
Ja, je kunt bijvoorbeeld altijd terecht op talrijke forums met vragen omtrent pc / computer problemen
je vind er al verschillende als je zoekt met google, bv surf eens naar hier > klik hier
Reputatie 4
Badge +2
Ik moet nogmaals bedanken voor de nuttige info;
maar mag jij me niet helpen door mijn pc over te nemen en van op afstand bij te regelen?
iedereen mag dat doen als je de toelating geeft om je pc over te pakken, maar ik heb ook nog een ander drukke nevenactiviteit naast het actief meewerken aan dit forum (ben zelf niet van Proximus).
Dus als je inderdaad iemand in je kennissenkring moest vinden die veel van computers afweet dat kan je daar beroep op doen om je computer over te nemen, of als er hier nog andere vrijwilligers zijn op het forum die meelezen kunnen ze ook altijd hun diensten aanbieden.
Reputatie 4
Badge +2
Goed om weten beste Martin ik ga dat zeker navragen;
veel geluk nog met uw vaste job en nog eens bedankt;
ze mogen het allemaal weten u helpt mij zeer goed en dat kan ik niet zeggen van iedereen bij Proximus; ALHOEWEL IK ZEER TEVREDEN BEN VAN DE NORMALE DIENSTEN DIE IK HEB;
Vaste telefoon al van in 1958 TV en Internet Grjs

Reageer