Skip to main content
waar bevindt zich het infrarood oog? Ik heb deze nodig voor de extender op aan te sluiten?

Niet te vinden in technische documentatie, ook niet met zaklamp,....?

Met dank
Dag Lied,

Kan je mij zeggen voor welk toestel je die informatie nodig hebt?

Met vriendelijke groeten,

Andy
Lied

Is dit omdat je de decoder in een afgesloten ruimte wil plaatsen? Ik denk dat je dan beter de rf stand gebruikt van de decoder/afstandsbediening.:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_radio/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/afstandsbediening/afstandsbediening-via-radiofrequenties.html
Dit heb ik reeds geprobeerd maar het werkt niet, bovendien heb ik een marimitek extender ter beschikking die prima functioneert met mijn andere toestellen.
Het betreft een belgacom decoder V5
Hey Lied,

Voor de decoder v5 werkt het zeker niet met softwareversie NTE_6.1.14.4 maar misschien werkt het wel al met de laatste NTE_6.12.1.56 verise ?

Als je deze laatste al staan hebt op je decoder en het werkt ook niet, dan vrees ik er voor dat proximus dit RF remote probleem nog niet opgelost heeft.

PS:beide werken met de decoder v5 compact, zowel in RF mode als in infrarood mode.
Lied,

Je kan altijd eens de methode beschreven hier om de plaats van het infrarood oog van een decoder zelf te zoeken.
Hey Lied,

Voor de decoder v5 werkt het zeker niet met softwareversie NTE_6.1.14.4 maar misschien werkt het wel al met de laatste NTE_6.12.1.56 verise ?

Als je deze laatste al staan hebt op je decoder en het werkt ook niet, dan vrees ik er voor dat proximus dit RF remote probleem nog niet opgelost heeft.

PS:beide werken met de decoder v5 compact, zowel in RF mode als in infrarood mode.

RF op V5 werkt sinds de laatste versie 6.12. Als het niet werkt ligt het daar alvast niet aan.

Wat wel kan is dat het problem aan de afstandsbediening zelf ligt.

Het kan zijn dat de pairing niet lukt als de afstandsbediening een versie ‘05’ heeft (zichtbaar onder de batterijen) (laatste nummer voor de "/")

Indien je niet over de laatste versie van NTE beschikt op de decoder kan een factory reset de update "forceren".

zie hiervoor : https://www.youtube.com/watch?v=9G9wpyrJ6-0

Reageer