infobalk

  • 2 March 2012
  • 9 reacties
  • 481 Bekeken

hy,

ls je van kanaal verandert komt er een infobalk tevoorschijn, deze blijft echter te lang staan zo. Als je een kanaal hebt met ondertiteling komt de infobalk juist hier te staan en dit voor ongeveer een 40 sec. Waardoor je natuurlijk veel mist . Bij een opgenomen programma is het juist hetzelfde , dit is zo nerverend.Kunnen jullie hier iets aandoen,bv. infobalk bovenaan het scherm plaatsenof hem maar 10 sec laten zien, ik bedoel als je 10 sec naar een infobalk kijkt weet je toch wat erop staat.


grtjs een nerverende klant

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je hebt die idd niet nodig. Je krijgt die ook door op de infoknop te drukken. Hij gaat weer weg als je er terug op drukt (of op de digTV knop).
voor xenne , heb geprobeert om de infobalk uit teschakelen MAAR als ik naar beeldinstellingen ga kan ik ALLEEN de afmetingen van mijn scherm configuren (16/3 4/5 of zoiets) er komt niets tevoorschijn over infobalk, heb de modem al verschillende keren uitgetrokken zonder resultaat


voor sinjoor72, dat wist ik MAAR dit wekt niet als je een opname aan het bekijken zijt


EVENTUEEL andere opties??????????????
Als je de informatiebalk niet meer wilt zien ga je via het "Menu" van je afstandsbediening van Belgacom en vervolgens ga je verder tot "instellingen", daar klik je dan op en dan ga je naar "beeldinstellingen" en daar doe je het vinkje bij "informatiebalk tonen bij zappen" weg.


Badge +1
Tja, als nancy naar een opname kijkt, kan ze met bovenstaande uitleg weinig doen. Met infobalk bedoelt nancy waarschijnlijk de tijdsbalk en die blijft inderdaad tergend lang hangen. Daar kun je echter niks aan doen.
Reputatie 7
Badge +1
Ja misverstand dus en spraakverwarring. Is strict genomen ook informatie natuurlijk. Die tijdsbalk blijft idd soms wat langer hangen. even terug pauzeren helpt dan soms, anders even onderbreken met stopknop en terug hervatten.
ja mensen foutje vanmij

het is inderdaad de tijdsbalk, kan hier iets aan gebeuren?
Sorry voor het misverstand, ik dacht dat je de informatiebalk bedoelde.

Ik vrees voor jou dat je aan de tijdsbalk zelf weinig kan doen om die sneller te laten verdwijnen behalve de hierboven vermelde tips van "sinjoor72".

Misschien kan daar in de toekomst nog wel eens aan gewerkt worden als er iemand van BGC dit topic leest, wie weet. Maar voorlopig....
het is inderdaad uiterst vervelend en je mist veel.

Er is geen knop die de balk onmiddellijk laat verdwijnen zoals wanneer je op de "digital tv" duwt bij het zappen.

Hopelijk wordt dit snel verholpen, want het verpest je tv kijken wel een beetje
nancy, als het u een troost mag zijn: hierover klagen de mensen al heel lang, and hierover zijn al VELE ideeen in de "ideeënbus" gestoken,
Dus je bent niet de enige die dit vervelend vind...

Je moet dus niet hopen dat dit snel verholpen zal worden, want bij Belgacom zelf hebben ze geen last van dit probleem. (hun prefererred zenders zijn allemaal gedubed, dus geen ondertiteling).

Reageer