Plotseling kunnen we vanaf de twee proximus mailadressen geen e-mails meer verzenden. De FAQ handleiding te vinden op de proximus website ik al 100 keer geprobeerd en de accounts terug gewist en terug toegevoegd, maar blijf de volgende foutmelding krijgen:
Ik heb even alle belangrijke printscreens toegevoegd. Want hier word ik zot van.
Belangrijk nog zoals aan de lay out te zien, het betreft een Mac computer, met apple mail.
Bladzijde 1 / 1
Dag TVREK, ik heb even je mailaccount nagekeken en op het eerste zicht merk ik niets verkeerd. De account staat zeker open. Jammer genoeg krijg ik een foutmelding wanneer ik je bijlagen open doe. Probeer even deze configuratie :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html#/section7
Laat weten of het gelukt is. Indien niet, stuur me nogmaals de foutmeldingen door. Mvg, AM
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html#/section7
Laat weten of het gelukt is. Indien niet, stuur me nogmaals de foutmeldingen door. Mvg, AM
Die configuratie hebben we reeds geprobeerd. We hebben de bestaande account ook eens verwijderd en opnieuw ingesteld, maar dat loste het probleem ook niet op 😞
Zou je mij de foutmeldingen nog eens kunnen doorsturen want de vorige krijg ik niet open. Als je inlogt op de webmail, kan je van daaruit mails versturen en ontvangen?
Hierbij nogmaals, ik weet niet of u ze nu an zien?
Groeten
Groeten
Herstart je modem eens, dit bracht bij mij de oplossing, kon ook geen berichten meer verzenden.
Dat kan inderdaad helpen als je ip op de black list komt te staan en door herstarten krijg je een ander ip waardoor dit dan de oplossing biedt.
Jammer genoeg komen de bijlagen niet door. LUkt het om via de webmail te sturen?
Neen mijn vraag was. Lukt het om zelf via webmail nog emails te versturen. Welk programma gebruik je. Heb je het al getest op een andere pc. Heb je de modem ook al eens herstart?
Welke foutmelding (nr of code) krijg je?
Welke foutmelding (nr of code) krijg je?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.