Skip to main content
Ik heb gemerkt dat er een verschil is als je je emails wil raadplegen via e-services.

Als ik inlog bij e-services en mijn emails wil raadplegen, dan zie ik eigenlijk mijn inbox zoals op mijn labtop, mijn ouders daarentegen als zij inloggen zien ze enkel emails die ze nog niet binnengehaald hebben, eens ze outlook gestart hebben op hun pc verdwijnen de emails in e-services.

Waaraan zou dit kunnen liggen?

Dat hangt van de instellingen van je Outlook of Windows Live Mail af.

Bij de eigenschappen van je account kan je aanvinken bij "geavanceerd/bezorging" of je een kopie van je berichten op de server wilt achterlaten, en na hoeveel tijd je die wilt verwijderen. Als je dat niet aanvinkt, worden de berichten van de server verwijderd zodra je ze op je computer binnengehaald hebt. Bij je ouders zal dat dus niet aangevinkt staan.

Deze instelling had ik idd ook gemerkt en stond niet aangevinkt, maar zelfs nu het aangevinkt staat is het resultaat nog idem. Onbeslist

Beste Dui,

Zoals vermeld door Sinjoor, zou dit aan de optie 'een kopie op de server achterlaten' moeten liggen.

Welke outlook ( microsoft of express ) en welke versie gebruiken uw ouders?

Mvg,

Eva van Belgacom

Beste Eva,

Ik ben zelf even gaan kijken bij mijn ouders en heb het aangepast.

Ze zeiden me dat ze er zeker van waren dat de optie actief stond om een kopie op de server achter te laten, maar dit was dus niet.

Bedankt voor de hulp alleszins.

Reageer