Ik heb nog nooit de IMAP implementatie bij Skynet nog nooit goed werkend gevonden, graag eens zien of er mensen zijn met een gelijkaardig probleem.
Als ik enkel de headers synchronizeer werkt het over het algemeen redelijk goed... Probleem begint als ik mails heb met grote bijlagen, dan krijg ik zowel mobiel (iPhone) als via mijn vaste verbinding problemen met het synchronizeren.
Het synchronizeren van de headers alleen zonder de bijlagen levert op dit ogenblik het beste resultaat op, maar soms blijft het synchronizeren hier ook hangen :-(
Op mijn vaste verbinding is dit niet zo'n probleem, maar op mijn mobiele verbinding kost me dit wel een pak geld als ik niet oplet (200MB volume verbruikt in 1 dag). Het is zo erg dat ik op mijn telefoon terug naar POP3 gegaan ben.
Nu heb ik de laatste tijd ook een pak meer problemen (weer met grote bijlagen) op mijn vaste verbinding, zo erg dat ik zelfs gewoon de bijlagen niet meer kan downloaden.
Is het teveel gevraagd dat we ergens dit kunnen melden (de klantendienst is niet echt hulpvaardig aangezien ze niet weten waar dit thuis hoort) of dat Belgacom/Skynet eens zijn IMAP servers nakijkt of ons zegt hoe we dit kunnen verhelpen (kleinere inbox, andere instellingen gebruiken.. etc).
Zelf heb ik ook al, de verschillende soorten instellingen van IMAP gebruikt zonder wezenlijk verschil (met SSL, zonder SSL, etc).
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.