Imap 4 met Submappen?

  • 16 August 2011
  • 12 reacties
  • 1169 Bekeken

  • Apprentice
  • 6 reacties
Is het mogelijk om met imap submappen aan te maken?
Zo ja, hoe? Want als ik dit wil doen lukt mij dit niet!

12 reacties

In windows Live Mail als je op het account rechts klikt kan je kiezen voor nieuwe map.
Best ook eens rechts klikken op het account en klikken op show/Hide maps om te zien of ze wel zichtbaar zijn.

PS: Ik zit met een engelstalige versie maar dit maakt niet uit natuurlijk.
Bedankt Ricy, maar ik zou de submappen in Outlook willen krijgen en dit met de skynet server.
Reputatie 7
Badge +1
Je kunt in Outlook toch ook nieuwe mappen (en, submappen) àanmaken ? En met berichtregels kan je dan de maiils van bepaalde afzenders naar bepaalde mappen sturen. Al laat ik alles in PostvakIN binnen komen en sleep ze dan daarna naar de juiste submappen als ik ze wil bijhouden..IK zit n u ook met Live'Mail, maar tot fzebruazri had ik nog WinXP met Outlook Express, wat bijan hetzelfde is als Outlook om mails te ontvangen en versturen, alleen zit dat laatste als onderdeel in Office. IMAP of PÖP3 maakt hier niet zoveel uit.
Dit weet ik allemaal maar nu ik naar imap ben overgeschakeld kan ik blijkbaar geen submappen maken!
Ik denk dat ik mijn fout zie!
Het is, denk ik, niet mogelijk om submappen te maken in de inbox map? of is dit wel mogelijk?
In WindowsliveMail niet en waarschijnlijk in outlook ook niet

CORRECTIE:
Sorry 't klopt niet wat ik hierboven zeg zojuist geprobeerd in WLM een map te maken in inbox en het gaat wel dus veronderstel ik dat het toch in outlook ook zou moeten lukken.
de fout melding geeft aan dat dit een server beperking heeft. En dus niet mogelijk! Enkel als je een hiërachieteken toevoegd?
Reputatie 2
Badge +1
Lukt hier nochtans wel in Outlook voor IMAP.
Wat doe ik dan verkeerd?

Ik wil gewoon een nieuwe map aan maken in inbox!
Reputatie 7
Badge +1
Ik maakte in Outlook ook submappen in Postvak IN en dat ging inderdaad ook in WLM. Maar ik werk met POP3, met IMAP heb ik geen ervaring.
@sinjoor: het gaat hier om Imap

Iemand enig idee waarom dit niet lukt?
Ik heb het eens geprobeerd met Outlook Express.

Eerst een map via webmail of e-Services toevoegen.

Daarna in Outlook beginwaarde terug instellen en de map zichtbaar maken.

Submap lukt wel niet.

Maar vanuit Outlook Express werkt het ook met submappen.

Die worden dan ook bij webmail zichtbaar.

Rik

Reageer