Beantwoord

Ik vind opgenomen serie niet terug.


Ik neem een serie op (op RTL). De serie staat bij geprogrammeerd, je ziet ook een rondje achter de serie staan en op het moment van de opname, zie je dit ook op de digicorder. Na de opname staat die echter niet bij 'opgenomen'. Éénmaal kon ik de 'verborgen' opnames terugvinden door de digicorder volledig opnieuw te laten opstarten. Nu helpt ook dit niet meer. Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Elsa 16 May 2016, 20:05

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Leen,

Les reines du shopping

Ik zie dat je problemen ermee ondervond

Scheduling

ScheduleFailed

ReScheduleSuccessµs

uiteindelijk..

09/05/16 16:30:00 +02:00 105 RecordSuccess

10/05/16 16:30:00 +02:00 105 RecordSuccess

De opnames staan dus als opgenomen,

komen alleen niet op decoder toe..

indien reboot decoder niet helpt..start ook een bbox router opnieuw op..

blijf je problemen hebben kan ik de logs van deze serie cleanen

maar dan moet je wel her in plannen nadien en kan opnames verloren gaan
Ik rebootte beide. De afleveringen komen er niet op. Ik kijk morgen of de nieuwe er bij komt.
Ook vandaag staat de serie niet bij 'opgenomen'.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb even je opnames nagekeken en ik zie dat de opname van gisteren wel een success was, aangezien je deze opname echter niet ziet staan ook niet na een reboot van de modem, decoder en tussenligende apparaten heb ik de clean uitgevoerd die mijn college al had aangeboden

kan je nu nog eens de serie opnieuw inplannen ?

Mvg

Jonathan
Er staat nog steeds een cirkel naast de volgende aflevering. Ik zal deze eerst nog eens verwijderen en dan opnieuw plannen.
Nadat ik de serie zelf verwijderde, kwamen de reeds opgenomen afleveringen tevoorschijn.
Reputatie 7
Badge +4
ok

laat ons zeker het resultaat weten

Mvg

Jonathan
Het probleem is niet opgelost. De afleveringen die terug zichtbaar waren, zijn terug weg. De nieuwe aflevering werd niet opgenomen (of is toch niet zichtbaar).
Ook wij hebben problemen sinds we een nieuwe decorder hebben.
Het zou een verbetering moeten zijn maar niets is minder waar.
Iedere week decorder resetten voor opgenomen programma's terug te vinden.
Komen niet alleen de gewenste programma's te voorschijn ook de programma's die we reeds verwijderd hadden.
Bij mijn planning staan opnames die gepland staan die wij verwijderd hadden.
Ook kun je bij mijn planning alleen maar geprogrammeerde programma's terug vinden van maximum een week.
Het is een hele achteruit gang.
Hopelijk brengt de nieuw NTE....18 software die ze aan het uitrollen zijn hierbij licht in de duisternis !
Probeer eens te kijken via tv overal. (Via pc of thablet (gsm ))
Ik kreeg ook die tip en mijn opnames stonden daar....
Inderdaad deze tip is hier al enkele keren vermeld geweest dat je de verdwenen opnames soms wel terugvindt via Proximus TV app op je toestellen, maar ook weer niet altijd 😉
maar zeker het proberen waard !
Probeer eens te kijken via tv overal. (Via pc of thablet (gsm ))
Ik kreeg ook die tip en mijn opnames stonden daar....

Ik gebruikte die app eenmaal en had een hoge factuur. Ik verwijderde onmiddellijk de app.
Reputatie 7
Badge +6
Die app kan je toch via Wifi gebruiken? Met mijn Smart 15 programmeer ik toch wel eens via 4G en ik heb nog nooit bijkomende kosten gehad. Kijken via 4G doe ik nooit want dat is een ander paar mouwen.
Die app kan je toch via Wifi gebruiken? Met mijn Smart 15 programmeer ik toch wel eens via 4G en ik heb nog nooit bijkomende kosten gehad. Kijken via 4G doe ik nooit want dat is een ander paar mouwen.
Inderdaad, maar ik gebruikte dat toch anders nooit.
Ik weet dat je daar de programmagids kon bekijken en dingen programmeren, maar kan je daar ook je opgenomen programma's mee bekijken?
Met Proximus TV app (voor ios en android & Windows 8 +8.1+10) kan je dat

NB: ter info: om 3G/4G verbruik lager te kunnen houden
Activeer Smart Wi-Fi nu
En schakel onderweg automatisch over van mobiel internet naar gratis wifi.
=> http://www.proximus.be/nl/id_cr_wifispots/particulieren/producten/internet/mobiel-internet-/gratis-smart-wi-fi.html
Reputatie 6
Badge +2
Die app kan je toch via Wifi gebruiken? Met mijn Smart 15 programmeer ik toch wel eens via 4G en ik heb nog nooit bijkomende kosten gehad. Kijken via 4G doe ik nooit want dat is een ander paar mouwen.
Inderdaad, maar ik gebruikte dat toch anders nooit.
Ik weet dat je daar de programmagids kon bekijken en dingen programmeren, maar kan je daar ook je opgenomen programma's mee bekijken?


Normaal gezien wel maar doet dat niet via 3G/4G maar enkel via WIFI want dan ga je anders dat lage data volume overschrijden wat hoge kosten teweeg kan brengen.
Ja en je als dit gratis data volume in je pack begrepen op is wordt er niet van je gsm datavolume genomen andersom wel.
Ja en je als dit gratis data volume in je pack begrepen op is wordt er niet van je gsm datavolume genomen andersom wel.
Je bedoelt dat als je te veel gekeken hebt via WiFi, ze het niet van je gsm datavolume nemen?
Ik vond de opnames inderdaad terug in de app. Is er geen risico aan verbonden dat ik dan toch terug een hoge rekening krijg als ik die serie dan via tablet (via WiFi dan) bekijk?
Reputatie 7
Badge +6
Als je via Wifi kijkt gaat dat via je vast internet. Ik kijk tegelmatig op tablet via Wifi naar een opgenomen programma terwijl mijn man naar iets anders kijkt op TV. Nooit extra kosten gehad (internet comfort).
Ik vond de opnames inderdaad terug in de app. Is er geen risico aan verbonden dat ik dan toch terug een hoge rekening krijg als ik die serie dan via tablet (via WiFi dan) bekijk?
Als je comfort of maxi pack hebt, heb je internet data volume genoeg ter beschikking of beter gezegd als je internet volume (ook wifi dus) moest toch op zijn voor het einde van de maand kan je gratis volume bijbestellen via MyProximus, bij start pack kan je niet gratis bijbestellen.
Ja en je als dit gratis data volume in je pack begrepen op is wordt er niet van je gsm datavolume genomen andersom wel.
Je bedoelt dat als je te veel gekeken hebt via WiFi, ze het niet van je gsm datavolume nemen?

nee, ik heb het hier enkel en alleen over mobiel data volume (via 3g/4g) en niet over internet (en/of wifi) volume.

Dus in een pack moet je onderscheid maken tussen
enerzijds
- mobiel data volume (via 3G en 4G)
en anderzijds
- Internet data volume ( via vast internet of draadloos internet of Wi-Fi genaamd)
Ja en je als dit gratis data volume in je pack begrepen op is wordt er niet van je gsm datavolume genomen andersom wel.
Je bedoelt dat als je te veel gekeken hebt via WiFi, ze het niet van je gsm datavolume nemen?

nee, ik heb het hier enkel en alleen over mobiel data volume (via 3g/4g) en niet over internet (en/of wifi) volume.

Wat bedoel je dan met andersom wel?
als je gsm mobiel data volume op is maakt die wel gebruik van je gratis mobiel data volume die in je pack vervat zit.

Reageer