Ik kan wel mail ontvangen, maar niet verzenden ?

  • 2 January 2011
  • 6 reacties
  • 1870 Bekeken

mijn mailaccount is niet veranderd (pop & relay), en toch kan ik soms wél mail ontvangen, maar niet verzenden ? dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, maar wel super onhandig :

wat moet ik doen ?

germain

6 reacties

Controleer de instellingen van jouw mailaccount ... klik hier voor meer info ...
inkomend server: pop.skynet.be

uitgaande server: relay.skynet.be

Controleer je gebruikersgegevens, typ ze desnoods opnieuw in. Dan zou normaal alles toch moeten werken.. Als dit niet helpt zou ik ze ééns laten resetten.

Met vriendelijke groeten..
om mails te kunnen ontvangen zonder problemen :

zeg uw belgacom account op en neem een andere provider !!!!

Ik heb vanavond weeral problemen met de mailserver van Belgacom !
<quote="b.s.">
om mails te kunnen ontvangen zonder problemen :

zeg uw belgacom account op en neem een andere provider !!!!
</quote>

Wat zijn we weer lekker constructief.

Vake, krijg je foutmeldingen als het verzenden niet lukt? Zo ja, welke?
Beste Vake,

Zoals Wouter1984 aangeeft krijgt u misschien een foutmelding? Dit zou ons verder helpen om het probleem te onderzoeken. Ook indien u draadloos werkt kijk zeker na of u met uw eigen netwerk verbonden bent, anders hebt u ook dit probleem dat u kan ontvangen maar niet verzenden.

Vriendelijke groet,
Eva
Beste Vake,

Heb dit probleem ook af en toe, persoonlijk los ik dit probleem dan op door de computer te herstarten of de de modem te resetten door de stekker enkele seconden uit het stopcontact te verwijderen en terug in te steken.

Alle andere middelen helpen toch niet. De instellingen staan correct. Kijk de Firewall instellingen van je router eens na.

Groeten,

Stefan DB

Reageer