Beantwoord

Ik kan sedert vandaag geen opname meer maken en ook geen bestaande opname wissen

  • 31 December 2016
  • 13 reacties
  • 366 Bekeken

Een programma opnemen lukt niet.
Ik dacht dat ik misschien teveel opnames staan had en wilde er enkele wissen, maar ook dat lukt niet.
icon

Beste antwoord door ThomasP 2 January 2017, 11:31

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Heb hier ook een wisprobleem, nl. kan een film en serie niet wissen, decoder gereset, geen resultaat.
Ga het morgen verder bekijken.
Zal de nodige feedback verschaffen.

Ook op de pc kan ik niet wissen...krijg: er is een fout opgetreden, probeer later opnieuw.

Mvg.
Prettig eindejaar....schol!
Reputatie 3
Badge +1
Ik kan hier ook geen opnames wissen op de V4. Net zoals jdm de decoder tot 2x toe gereset en ook ik heb geen resultaat :(
Een spetterend 2017 aan iedereen !
Reputatie 7
Badge +6
Hey Renate, kan je even je telnr of klantid via privebericht doorsturen naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit even voor je na. Met welke opnames heb je dit probleem? Probeer ook even het volgende:

- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- 10 min wachten
- Decoder terug aansluiten en opstarten

Probeer nu opnieuw je opnames te beheren. Zou nu terug moeten werken.
Reputatie 7
Badge +6
Ook ik kamp met rare opnameproblemen. Sedert de update naar NTE_6.12.1.54 kan ik een aantal geplande serieopnames niet meer verwijderen. Ik heb al geprobeerd dat te verhelpen door de decoder te resetten en het modem en de decoder te resetten. Niks helpt.
Ik heb al naar de technische dienst gebeld, waar de super vriendelijke medewerker mij vertelde dat er bij hen GEEN SPOOR was van die geplande serieopnames. Nochtans staan ze wel op mijn decoder, een V5 met harde schijf, en kan ik ze ook bekijken, na opname. Ik wil de harde schijf er niet uithalen. ?????
Reputatie 5
Badge +2
Bij mij ook enkele rare dingen, gisterenmorgen kon ik niet programeren op de tvapp, wel op de tv, dit is nu gedaan
als ik een gekeken prog wis op de app is het niet gewist op de tv, en omgekeerd,
niet zulke erge dingen maar er is blijkbaar toch een mankement die er op voorhand niet was
ik heb een v4, verder werkt alles normaal
Reputatie 7
Badge +4
Marleen over welke opnames gaat het ? Dan kijk is wel even of ik ze in de lijst zie staan. Mvg,Robrecht
Reputatie 7
Badge +6
Dag Robrecht,
Het gaat over de serieopname van Thuis op Een, van The walking dead en Detective McLean op Fox. Vooral die van Thuis is vervelend. Voor deze week heb ik aflevering per aflevering weggehaald, maar ik weet uit ervaring dat het er volgende week weer bijstaat. Haal als het kan maar alle geplande serieopnames weg, dan vul ik zelf wel aan welke ik echt opnieuw wil.
Hartelijk dank en
EEN GELUKKIG EN GEZOND 2017 GEWENST AAN IEDEREEN!
Reputatie 7
Badge +4
Marleen, heb even gekeken en vind ze niet terug in onze tool. Ik ga het doorsturen naar ons IDTV team om ze te laten verwijderen.

Mvg, Robrecht
Reputatie 7
Badge +6
Dank u wel! Prettige dag verder.
Reputatie 7
Badge +4
marleen

de opnames zijn bij deze verwijderd
Reputatie 7
Badge +6
Helemaal in orde nu! Nog eens bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb ook zoiets in die aard. Heel vreemd. Serieopnames wissen in de opnames lukt niet. Ik moet ze stuk voor stuk wissen. En soms kan ik 1 opname ook niet wissen. Als ik het dan nog eens probeer, gebeurt er weer niks. Decoder uitzetten en terug aanzetten en dan lukt het altijd. Maar.... er zijn dan soms ook nog andere programma's weg, die ik niet wilde wissen. Zo heb ik onlangs de hele reeks van "De Buurtpolitie" per ongeluk gewist omdat ik maar bleef proberen om die ene aflevering te wissen. Toen had ik het eigenlijk nog niet echt door dat er dus waarschijnlijk geen "schermherschrijving" gebeurt en dat ik dus in de achtergrond andere programma's aan het wissen ben. Maar gisterenavond was het wel duidelijk. Ik wis een film en vlak daaronder stond "Blokken". Die wilde ik als laatste nog gaan bekijken, maar die was niet meer te vinden, ook niet in de app. op mijn I-pad. Zo heb ik dus waarschijnlijk een film gewist, die ik nog wilde zien, maar ik weet nu echt de naam niet meer van die film. Het was iets SF-achtig dat ik rond kerst had opgenomen.
Dus wat ik zeggen wilde, let op als je een programma niet gewist krijgt. Probeer het dan niet opnieuw, want dan zou je wel eens een onbekeken opname kunnen wissen. Of is dat bij mij alleen? Ik heb een V5 HD.
Soms stel ik ook vast dat een gewiste opname toch nog in de app staat. Dus mijn opnamelijst op de decoder klopt niet altijd met de opnamelijst op de TV app.

Reageer