Ik kan niet op premium Club en kan geen extra volume aankopen DRINGEND HULP


Hoi
Telkens ik volume wil bijkopen of punten wil inruilen krijg ik steeds volgende melding (zie foto)
In het verleden hebben er al gezegd we geven het door, maar niks wordt gedaan, nu ga ik terug punten verliezen omdat ik ze überhaupt gewoon niet kan gebruiken

Kan dat nu aub eens gefixed worden?

11 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Grifter,

van welke browser maakt u gebruik?
En hebt u ook al eens geprobeerd met een andere?

Er zijn de laatste tijd wel meer mensen die dit probleem hebben.
Dus mocht het toch niet lukken,
dan kunt u een privébericht sturen met uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr)
naar: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
verdorie he, kga terug punten kwijt zijn. Trage service
Wij ook, al weken , schandalig
en al veranderd van browser ook
Nope. nog steeds niks
ja ik bedoelde dat ik ook al van browser veranderd was. Proximus verliest van zijn pluimen. Van zodra Telenet in onze regio beter is verander ik. Mijn echtgenoot kan punten verzamelen maar ik niet meer.
Daar zijn ze zogezegd al meer dan een maand achter aan het zoeken, terwijl ik al jaren klant ben en nog steeds niets van punten hierdoor heb
en nog altijd gene fix hier, hupla weeral 680 punten in de vuilbak...
Hier t zelfde. Al jaren geen punten en nog niet
NOG STEEDS NIKS? as in WTF?
ZEG BELGACOM, graag een gevolg hierop...
Een echte schande, niks wordt gedaan..... Waarom>>>>????

Reageer