hey;
ik ben nog niet zo lang een nieuwe belgacom klant
mijn vraag is hoe zou het komen dat ik niet online kan zien naar mijn facturatie en dergelijke
alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
ik ook niet.
Ik krijg de melding
FORBIDDEN en dan nog wat uitleg die ik niet snap
Ik krijg de melding
FORBIDDEN en dan nog wat uitleg die ik niet snap
jah dat komt er bij mij ook op.
maar ik ben nog maar net deze week een maand klant en bij telenet ga de rekeningen via net via u teleacount:s
daarom dat ik me zorge maakt als de rekening ook via email komt via u belgacom acount dan kan je er ni op:s
en zo lope de rekeningen op en word mss alles afgesloten derna
maar ik ben nog maar net deze week een maand klant en bij telenet ga de rekeningen via net via u teleacount:s
daarom dat ik me zorge maakt als de rekening ook via email komt via u belgacom acount dan kan je er ni op:s
en zo lope de rekeningen op en word mss alles afgesloten derna
hallo,
heeft u zich al geregistreerd onder bij de e-services om op die manier je factuur online te bekijke?
Groeten,
;)
heeft u zich al geregistreerd onder bij de e-services om op die manier je factuur online te bekijke?
stuur naar een vriend Mijn factuur online Eender wanneer de details van uw Belgacom-factuur kunnen raadplegen en beter begrijpen? Dat kan nu probleemloos en volkomen veilig dankzij Mijn factuur online! |
Groeten,
;)
Beste Truelove,
U moet zich eerst inschrijven op onze e-services aan de hand van uw laatste of voorlaatste factuur.
via onderstaande link krijgt u toegang tot de inschrijving :
https://admit.belgacom.be/BILLING/bill
Voor online hulp kan u onderstaande link openen en dan op de vragen klikken voor te openen:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/7
Voor Roeling : mail uw gegevens (telefoonnummer, klantnummer, contactnummer) even door via privé-bericht zodat we dit kunnen nazien in onze systemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
U moet zich eerst inschrijven op onze e-services aan de hand van uw laatste of voorlaatste factuur.
via onderstaande link krijgt u toegang tot de inschrijving :
https://admit.belgacom.be/BILLING/bill
Voor online hulp kan u onderstaande link openen en dan op de vragen klikken voor te openen:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/7
Voor Roeling : mail uw gegevens (telefoonnummer, klantnummer, contactnummer) even door via privé-bericht zodat we dit kunnen nazien in onze systemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.