Vraag

Ik kan niet meer bij mijn cloud data

  • 27 August 2017
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Ik had een cloud account waar ik nu niet meer bij kan. Als ik naar de cloud website wil, kan ik die ten eerste moeilijk vinden, en ten tweede resulteert mijn klikken op de link op de website in 'fout' (zie bijgevoegde afbeeldingen).

Ik wil in Windows Verkenner gewoon bij Proximus Cloud kunnen, maar daar staat nog maar heel weinig van mijn eigen data in! Waar is de rest? Ik begrijp dat de oude versie van de cloud is vervangen met een geïntegreerd met myproximus via applicaties. Als ik naar mijn cloud probeer te komen door de versie voor de pc te installeren, staat er opeens dat ik dan eerst een NIEUW account moet aanmaken. Ben ik alle data op mijn oude account kwijt??
Ik heb ook net geprobeerd om dan een nieuw account aan te maken maar toen kreeg ik weer een fout, zie afbeelding nummer 3. Dit is ERG frustrerend.


1 reactie

lukt het nog via deze weg:
https://login.belgacom.be/oauth/authorize?scope=UDM+UFS_PC_CLOUD&response_type=code&language=nl&redirect_uri=https%3A%2F%2Fwww.proximuscloud.be%2Fatp%2Fweb%2Fsso%2Fsessions&state=c4d64c75-83cd-4051-acf7-74e2dc1ff17f&client_id=synchronoss-cloud-client-id

via http://proximuscloud.be kan ik er ook niet meer aan wel via het geïnstalleerde cloud programma op mijn pc
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_app/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/de-cloud-applicatie-installeren.html

Reageer