Skip to main content
Ik kan mijn opnames niet verwijderen. Er verschijnt naast opnames 0% beschikbaar maar tegelijkertijd ook geen opnames beschikbaar.



Hoe dan ook ik kan niets meer opnemen??? enig idee? klantendienst kom ik niet binnen tenzij ik een uurtje of twee vrijmaak.

Doe eens een factory reset van de decoder.





























Factory Reset van BGC-decoder: (Knoppen op het frontpaneel van de decoder gebruiken)

voor een Belgacom V3-decoder

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in <"ON/OFF"> + "MENU" + "OK"

tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los.

(lang genoeg blijven drukken tot je "FACr" ziet, kan even duren)

.PS: hebt wat geduld bij de V3 kan dit gemakkelijk 30 tot 45 minuten duren !

voor een Belgacom V4-decoder

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"

tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.

(lang genoeg blijven drukken tot je "START DRa" ziet, kan even duren)



Bijkomende Opmerkingen:♦ Opnames worden niet gewist blijven gewoon op HDD staan.

Decoder zet zich terug naar originele fabrieksinstelling.

De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk,

de laatste firmware wordt effectief opgehaald.



Als de decoder op 0:IP blijft hangen heb je geen verbinding met het TV-netwerk,

en dan is een factory reset van de modem (bbox) altijd aangewezen.


Reageer