Ik kan mijn opnames niet verwijderen. Er verschijnt naast opnames 0% beschikbaar maar tegelijkertijd ook geen opnames beschikbaar.
Hoe dan ook ik kan niets meer opnemen??? enig idee? klantendienst kom ik niet binnen tenzij ik een uurtje of twee vrijmaak.
Bladzijde 1 / 1
Doe eens een factory reset van de decoder.
Factory Reset van BGC-decoder: (Knoppen op het frontpaneel van de decoder gebruiken) voor een Belgacom V3-decoder trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in <"ON/OFF"> + "MENU" + "OK" tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los. (lang genoeg blijven drukken tot je "FACr" ziet, kan even duren) .PS: hebt wat geduld bij de V3 kan dit gemakkelijk 30 tot 45 minuten duren ! voor een Belgacom V4-decoder trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken (of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker) Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK" tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los. (lang genoeg blijven drukken tot je "START DRa" ziet, kan even duren) |
Bijkomende Opmerkingen:♦ Opnames worden niet gewist blijven gewoon op HDD staan. ♦ Decoder zet zich terug naar originele fabrieksinstelling. De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk, de laatste firmware wordt effectief opgehaald. |
Als de decoder op 0:IP blijft hangen heb je geen verbinding met het TV-netwerk, en dan is een factory reset van de modem (bbox) altijd aangewezen. |
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.