Ik kreeg een eerste reactie van PATRICK, en heb dit dus dan enkele malen geprobeerd , maar ik kan dus de mogelijkheid of dit in onze regio mogelijk is niet bekomen, er is steeds een fout melding. Ik zou dus van EVA willen weten wat ik dan uiteindelijk kan doen en of dit bij mij dus wel of niet mogelijk is????
Bladzijde 1 / 1
Beste,
probeer eens met de HD ontvangst uitgeschakeld op je decoder (dit doe via menu naar instellingen - systeem instellingen - HD )
probeer dan eens of je 2 programma's tegelijker tijd kan opnemen .
mvg,
Patrick
ps.
Beste ,
voer ook eens een test uit via deze pagina http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow
Post dan het resultaat hier.
mvg,
Patrick
probeer eens met de HD ontvangst uitgeschakeld op je decoder (dit doe via menu naar instellingen - systeem instellingen - HD )
probeer dan eens of je 2 programma's tegelijker tijd kan opnemen .
mvg,
Patrick
ps.
Beste ,
voer ook eens een test uit via deze pagina http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow
Post dan het resultaat hier.
mvg,
Patrick
2 HD opnamens kan je niet tegelijkertijd opnemen.
@axana: via npvr kan je zowieso meerdere kanalen opnemen. Ook HD.
Dus in principe zal dit moeten gaan, als die zender in de NPVR lijst zit.
Dus in principe zal dit moeten gaan, als die zender in de NPVR lijst zit.
Dat zou kunnen Bart ik neem nooit op ;op NPVR.
Dan neem je ook nooit meerdere programma's op die samenvallen Axana....
@Vangool: van welke zenders wil je opnemen?
Merci al voor jullie reacties. Ik ken de programma's die vermeld zijn in de raklame van belgacom en heb hiervan 1 program van één en 1 program van vtm willen opnemen in HD maar ik kreeg de melding van belgacom : jammer maar je kan slechts 1 programma opnemen en een ander kijken.
Kan je mij zeggen wat je bedoeld met NPVR, op de afstandsbediening staat wel PVR van geprogrammeerde programma's, maar niet NPVR???
Kan je mij zeggen wat je bedoeld met NPVR, op de afstandsbediening staat wel PVR van geprogrammeerde programma's, maar niet NPVR???
@sinjoor71 jawel maar niet op de NPVR maar daar krijg ik dan het bericht met de vraag welke opname ik wil behouden.Maar 2 programa's neem ik geregeld op die elkaar overlappen en meestal heb ik daar geen problemen mee maar er zitten dus ook geen of slecht 1 hd zender bij.
@ Van Gool , nPVR staat voor netwerkopname, d.w.z. opname via het netwerk van BGC, dus er wordt niets opgenomen op de hardeschijf van je decoder maar het programma wordt bijgehouden op de servers van BGC en dit voor 30 dagen.
Dit kan nuttig zijn als je bvb een programma1 wilt opnemen en ook programma2 maar programma1 overlapt programma2 in tijd.
Dan wordt programma1 die je eerst opneemt, opgenomen op je harde schijf (PVR) en als je dan het tweede programma opneemt zal dit dan in nPVR opgenomen worden (BGC-Server) en kan dan gedurende 30 dagen bekeken worden.
Welk profiel heb je eigenlijk (profiel bepaalt hoeveel bandreedte je hebt) , vraag het eens op via
http://192.168.1.1 en kijk eens hoeveel Mbps je down- en upstream is en post die waardes eens a.u.b.
Dit kan nuttig zijn als je bvb een programma1 wilt opnemen en ook programma2 maar programma1 overlapt programma2 in tijd.
Dan wordt programma1 die je eerst opneemt, opgenomen op je harde schijf (PVR) en als je dan het tweede programma opneemt zal dit dan in nPVR opgenomen worden (BGC-Server) en kan dan gedurende 30 dagen bekeken worden.
Welk profiel heb je eigenlijk (profiel bepaalt hoeveel bandreedte je hebt) , vraag het eens op via
http://192.168.1.1 en kijk eens hoeveel Mbps je down- en upstream is en post die waardes eens a.u.b.
Beste Van Gool,
Hetgeen Ricy zei klopt volledig.
Uw lijn staat momenteel op 20Mbps downstream. Dat wilt zeggen dat u 2HD streams kan ontvangen. U kan er één opnemen en een ander bekijken. Als u een 2 HD programma's wilt opnemen tegelijkertijd dan lukt het wel via nPVR.
Een opname starten via nPVR zal de decoder normaal gezien automatisch doen als u de opname opties niet wijzigt.
nPVR lukt voorlopig enkel met volgende kanalen.
La Une(HD), Eén/Eén+(HD), La Deux(HD), Canvas/Ketnet(HD), Canvas/Ketnet+(HD), RTL-TVI (HD), VTM(HD), TF1(HD),2BE, France 2(HD), VT4, AB3, Vijf TV, Club RTL, Vitaya, Plug RTL, Cartoon Networ, France 3, Cartoon Network FR
Met vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom.
Hetgeen Ricy zei klopt volledig.
Uw lijn staat momenteel op 20Mbps downstream. Dat wilt zeggen dat u 2HD streams kan ontvangen. U kan er één opnemen en een ander bekijken. Als u een 2 HD programma's wilt opnemen tegelijkertijd dan lukt het wel via nPVR.
Een opname starten via nPVR zal de decoder normaal gezien automatisch doen als u de opname opties niet wijzigt.
nPVR lukt voorlopig enkel met volgende kanalen.
La Une(HD), Eén/Eén+(HD), La Deux(HD), Canvas/Ketnet(HD), Canvas/Ketnet+(HD), RTL-TVI (HD), VTM(HD), TF1(HD),2BE, France 2(HD), VT4, AB3, Vijf TV, Club RTL, Vitaya, Plug RTL, Cartoon Networ, France 3, Cartoon Network FR
Met vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom.
Aan allen , Patrick,axs,axana,sinjoor 71,bart,ricy,eva belgacom, uiteindelijk vriendelijk bedankt voor jullie hulp. Ik heb nu zoals je ziet de oplossing gekregen en heb hier weer heel wat uit geleerd.
Merci,
VAN GOOL ARMAND
Merci,
VAN GOOL ARMAND
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.